قطع مسيرهای تداركاتی تروريست‌ها در حومه دمشق

قطع مسيرهای تداركاتی تروريست‌ها در حومه دمشق
يکشنبه 21 مهر 1392 - 17:29

ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه شمالی دمشق، موجب قطع خطوط امدادرسانی تروریست ها و در محاصره قرار گرفتن آنها شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون سوریه گزارش داد، نیروهای ارتش این کشور روز گذشته در عملیاتی توانستند تپه های منطقه کوهستانی تلفیتا در حومه شمالی دمشق را تصرف کنند.
گروه های مسلح قبلا از این منطقه برای ورود از لبنان به سوریه استفاده می کردند. به گفته یکی از فرماندهان ارتش سوریه، نیروهای سوری در چند روز گذشته توانستند شماری از خودروها و سکوهای شلیک موشک تروریست های وابسته به جبهه النصره را منهدم کنند. این گروه های تروریستی در چند ماه اخیر از مرزهای لبنان وارد سوریه شده بودند.
بنابر این گزارش، هم اکنون تانک ها و نیروهای ارتش سوریه در منطقه مستقر هستند و هرگونه تحرکات تروریست ها را زیر نظر دارند و هماهنگی خوبی بین نیروهای ارتش سوریه و ساکنان محلی در تلفیتا وجود دارد و تاکنون گزارشی از آسیب دیدن غیرنظامیان در درگیری های اخیر منتشر نشده است.
نیروهای ارتش سوریه در حال گسترش مناطق تحت کنترل خود در ریف دمشق هستند و تروریست ها را مجبور به فرار از این مناطق می کنند.
عملیات ارتش در ریف دمشق موجب شده است خطوط تدارکاتی تروریست ها قطع شود و اکنون تروریست ها در غوطه شرقی، حرستا، برزه و دوما در محاصره قرار گرفته اند و تلاش می کنند راهی برای فرار از این تنگنا پیدا کنند که حرکت به سمت مرز لبنان، یکی از گزینه های باقی مانده برای آنان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها