هلاکت تروریست خطرناک در حومه دمشق + عکس

هلاکت تروریست خطرناک در حومه دمشق + عکس
يکشنبه 21 مهر 1392 - 22:29

یکی از سران تروریست های سوریه به نام "ایمن الحوز" در ریف دمشق کشته شد و یک تیم تروریستی نیز در همین منطقه متلاشی گردید و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صفحات مخالفان دولت سوریه بر روی پایگاه اجتماعی فیسبوک از کشته شدن یکی از سران شورشیان به نام "ایمن الحوز" ملقب به "ابوالعوف" در "النبک" در ریف دمشق خبر دادند.
نزیه ایمن الحوز، یکی از بزرگترین حامیان مالی تروریست ها در ریف دمشق بود.
صفحه شورشیان النبک، بر روی پایگاه فیسبوک، الحوز را یکی ستون های انقلاب در قلمون و سراسر سوریه به ویژه النبک معرفی و اعلام کرد وی در یکی از مأموریت هایش کشته شد.
یک منبع نظامی سوریه نیز امروز خبر کشته شدن نزیه ایمن الحوز تأیید و اعلام کرد که وی عامل انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در منطقه "الجلاب" در مسیر بزرگراه حلب دمشق در ماه آگوست گذشته بود.

دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در ریف دمشق
منابع آگاه به روزنامه المنار لبنان اعلام کردند که نیروهای امنیتی سوریه اخیرا اعضای یک تیم تروریستی هفت نفره را که دو تن از اعضای آن زن بودند در یکی از مناطق ریف دمشق دستگیر کردند.
تحقیقات اولیه از اطلاعات آشکاری درباره دست داشتن نهادهای اطلاعاتی عرب، در عملیات انفجار تروریستی در خاک سوریه پرده برداشت.
منابع مذکور اعلام کردند که سه تن از اعضای این تیم تروریستی را شهروندان کشورهای عربی تشکیل می دادند و دستگاههای امنیتی سوریه، نقشه ها و تصاویری از تأسیسات حساس آن کشور را کشف کردند که این امر از مأموریت تروریستی بسیار خطرناک آنها پرده برمی داشت.
منابع مذکور تأکید کردند: تیم تروریستی مذکور با هدایت و حمایت مالی دستگاههای اطلاعاتی دو کشور منطقه که در راستای طرح های امریکا و رژیم صهیونیستی گام برمی دارند فعالیت می کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها