آزادسازی شهرک "تلفیتا" از دست تروریست های النصره+ویدیو

دوشنبه 22 مهر 1392 - 17:46

العالم - خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: ارتش سوریه پس از به دست گرفتن کنترل کامل شهرک تلفیتا و حومه آن در منطقه القلمون در ریف دمشق، مورد استقبال گرم اهالی محاصره شده این منطقه قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی سوری با تایید طرح ارتش برای گسترش عملیات در مناطق اطراف تلفیتا ، تاکید کردند که  در این منطقه و روستاهای اطراف شمار زیادی از تروریست ها مستقر هستند.

نیروهای ارتش سوریه شهرک تلفیتا را پس از به هلاکت رساندن ده ها تن از افراد مسلح جبهه تروریستی النصره به تصرف خود درآوردند.

یک سرباز ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: به این منطقه آمده ایم تا امنیت و ثبات را در آن به یاری کمیته های مردمی، دفاع ملی و اهالی محترم منطقه برقرار سازیم.

یک نظامی دیگر اظهار داشت: منطقه تلفیتا کاملا امن شده است، شماری از افراد مسلح مستقر در این منطقه در حمله ارتش به هلاکت رسیده اند ومابقی نیز به کوه ها فرار کرده اند.

نبرد در منطقه القلمون به علت استقرار شمار زیادی از افراد مسلح، قرار گرفتن در مرزهای لبنان و کوهستانی بودن منطقه از مهم ترین نبردها علیه گروه های مسلح تروریست در سوریه محسوب می شود.

14-22:49

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها