پس از حمله های پیاپی تروریست ها:

رسانه های سوری برادامه وظیفه ملی خود تاکید کردند

رسانه های سوری برادامه وظیفه ملی خود تاکید کردند
سه شنبه 23 مهر 1392 - 13:54

اصحاب رسانه سوری تاکید کردند با وجود حملاتی که علیه آنها در سوریه صورت می گیرد، به وظیفه ملی خود ادامه خواهند داد.

اصحاب رسانه سوری تاکید کردند انفجارهایی که ساختمان رادیو و تلویزیون را در دمشق هدف قرار داد به منظور ساکت کردن صدای ملت در انتقال واقعیت ها صورت گرفت.

لیمونه صالح یکی از گوینده های شبکه الاخباریه سوریه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: انفجار در مرکز دمشق زمانی رخ داد که سردبیران در اتاق خبر بودند و با وجود شکسته شدن شیشه، به کسی آسیب نرسید و چند دقیقه بعد از حمله به ساختمان رادیو و تلویزیون فعالیت خود را ازسرگرفتیم.

ادهم الطویل سردبیر الاخباریه هم به شبکه العالم تاکید کرد هیچ طرفی نمی تواند فعالیت شبکه الاخباریه سوریه و اقدام ملی که در پوشش حوادث این کشور انجام می دهد، متوقف کند.

دو فرد انتحاری با دو خودروی بمب گذاری شده عملیات تروریستی را اجرا کردند و ساختمان رادیو و تلویزیون را هدف قرار دادند. در این انفجار فقط به دیوار بیرونی ساختمان خسارت وارد شد و برخی شیشه های ساختمان شکست و پخش الاخباریه سوریه چند دقیقه متوقف شد. در این انفجار دو فرد انتحاری کشته شدند و در اجرای عملیات خود که هدف از آن قطع پخش شبکه های سوریه بود، شکست خوردند.

خلف المفتاح رئیس دفتر اطلاع رسانی شورای رهبری حزب بعث سوریه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: گروه های تروریستی نظر و دیدگاه دیگران را رد می کنند و سعی دارند هر صدایی را که واقعیت اوضاع و حوادث سوریه را بیان می کند، خفه کنند.

وی افزود این تجاوز بیانگر نفوذ امنیتی به معنای نظامی نیست زیر ساختمان رادیو و تلویزیون در منطقه مسکونی در میدانی در مرکز دمشق قرار دارد و این تجاوز برای جبران شکست هایی که به گروههای مسلح تروریستی در روزهای اخیر متحمل شده اند، صورت گرفته است.

تلاش ها برای قطع پخش شبکه های سوریه که با شکست مواجه شد، تنها حادثه دمشق نبود به طوری که چند خمپاره به میدان العباسیین و اطراف آن در آستانه آمادگی شهروندان برای عید سعید قربان ، اصابت کرد.

-15-00:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها