هشدار رسانه هلندی درباره تسلیح تروریست های سوریه

هشدار رسانه هلندی درباره تسلیح تروریست های سوریه
سه شنبه 25 تير 1392 - 20:04

العالم - روزنامه هلندی "دی تلگراف" به کشورهای غربی توصیه کرد در ارسال سلاح برای تروریست های فعال در سوریه بسیار محتاط باشند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه هلندی در شماره امروز (سه شنبه) خود نوشت: رابطه بین افراد مسلح (تروریست ها) در سوریه و سرکرده القاعده در پاکستان با حضور تروریست های طالبان در سوریه مستحکم شده و این خطر وجود دارد که سلاح های غربی به دست نیروهای طالبان بیفتد.

روزنامه دی تلگراف، تردید آمریکا در مسلح کردن تروریست های فعال در سوریه را موجه توصیف کرد و افزود: کشورهای عضو اتحادیه اروپا  نیز که در صدد ارسال سلاح به سوریه هستند باید بدانند که تشخیص گروه های مسلح در سوریه که باید برای آنها سلاح ارسال  کرد، به سادگی ممکن نیست.

بحران سوریه که از 29 ماه پیش و با حمایت بی حد وحصر آمریکا، کشورهای غربی، ترکیه و کشورهای مرتجع عرب آغاز شده موجب کشته شدن دهها هزار سوری بی گناه و آواره شدن صدها هزار نفر شده است؛ بحرانی که با نام صدور دموکراسی از سوی غرب نام گرفته ولی جز کشتار، آوارگی  و نابودی حاصل دیگری برای مردم سوریه نداشته است.
 "لرد آشدوان" رهبر سابق حزب لیبرال دموکرات انگلیس چندی پیش اعلام کرد که تاکنون بیش از 3 هزارو پانصد تن سلاح از طریق "سیا" با پول های کشورهای عربستان و قطر از کرواسی تهیه و از طریق ترکیه برای تجهیز افراد مسلح (تروریست ها) به سوریه ارسال شده است.  

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها