توسط نیروهای امنیتی عراق

176عضو گروه تروریستی داعش بازداشت شدند

176عضو گروه تروریستی داعش بازداشت شدند
چهارشنبه 24 مهر 1392 - 16:01

نیروهای امنیتی عراق با انجام عملیات پیش دستانه 10 مخفیگاه گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) را منهدم و 176 عضو این گروه را بازداشت کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی عراق پس از شناسایی این مخفی گاه ها در استان های صلاح الدین و نینوی، در عملیاتی گسترده و غیرمنتظره توانستند این مراکز را منهدم کنند.
تلویزیون سوریه در باره مناطقی که نیروهای عراقی علیه گروه داعش دست به عملیات زده اند، گزارش داد: این عملیات به طور مشخص در مناطق ساحل ایمن، الطین، بیجی و سامرا در استان صلاح الدین و مناطق القصیر و النمرود در استان نینوی و توسط نیروهای مشترک ارتش و امنیتی صورت گرفت. نیروهای امنیتی عراق همچنین دراین عملیات، یک کارگاه ساخت بسته های انفجاری را منهدم و یک انبار حاوی بمب های مغناطیسی و مقادیر زیادی ماده منفجره سی-4 را کشف و ضبط کردند.
بخش دیگری از این عملیات توسط بالگردها وکماندوهای ارتش عراق در مناطق مرزی با سوریه صورت گرفت. نیروهای عراقی در این عملیات که تروریست ها قصد گریختن به خاک سوریه را داشتند، هشت تن از تروریست ها را کشته و پنج نفر دیگر را بازداشت کردند.
نیروهای عراقی همچنین شش خودروی تروریست ها را درصحرای القعره نزدیک مرز سوریه منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها