گزارش دوربین العالم از محاصره عناصر مسلح در سوریه

يکشنبه 28 مهر 1392 - 12:09

دمشق – العالم- نیروهای ارتش سوریه گروهی از عناصر مسلح را در مناطق عسالی و الجوره در ریف دمشق محاصره کرده اند.

خانم "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم که نیروهای ارتش را در این عملیات همراهی کرده است روز یکشنبه گزارش داد، نیروهای ارتش در این دو منطقه که در شهر "القدم" قرار دارند پناهگاه‌ها و تونل‌های ایجاد شده توسط عناصر مسلح را هدف قرار دادند.
دارین فضل تأکید کرد، نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی مناطق "الذیابیه"، "الحسینیه" و "البویضه" در ریف دمشق و بیرون راندن گروه های مسلح، مطلع شدند که عناصر مسلح به سوی برخی مناطق دیگر از جمله "القدم" گریخته اند.
نیروهای ارتش در جریان عملیات شناسایی تونلی را کشف کردند که عناصر مسلح از طریق آن رفت و آمد می کردند. ارتش این تونل را که از زیر جاده قدیم "درعا" و نزدیک مجموعه صنعتی می گذشت، نابود کرد.
یکی از نیروهای ارتش در این عملیات به خبرنگار العالم گفت: در این تونل امکاناتی مانند آب و برق ایجاد شده بود.
آثار ویرانی‌ها بیانگر نزدیک بودن نیروهای ارتش به محل حضور عناصر مسلح است و تک تیراندازان و عناصر گروه‌های تروریستی هر لحظه این منطقه را زیر اتش می گرفتند.
اکنون نیروهای ارتش سوریه در شهر القدم به میدان "بورسعید" رسیده‌اند، و عناصر مسلح فقط در دو منطقه از این شهر یعنی "عسالی" و "الجوره" مستقر هستند. با پیشروی گروهی از نیروهای ارتش از سمت دیگر این شهر یعنی منطقه "السبینه" عناصر مسلح در این دو منطقه محاصره شده اند. طبق اظهارات منابع نظامی، عملیات پاکسازی کامل شهر "القدم" بسیار نزدیک است.

برای دریافت فیلم، پس از کلیک کردن روی آیکن دانلود با کلید راست ماوس، گزینه save link as را انتخاب کنید.

پربیننده ترین خبرها