شهادت یک فلسطینی در جریان درگیری در رام الله

شهادت یک فلسطینی در جریان درگیری در رام الله
سه شنبه 30 مهر 1392 - 12:20

یک مبارز مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در جریان درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیستی در منطقه واقع در نزدیکی بلعین در غرب رام الله به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری های مسلحانه با مبارزان فلسطینی در روستای کفر نعمه واقع در نزدیکی بلعین، یک مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده بودند که گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد این فرد "محمد عاصی" از فعالان قسام است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به گزارش روزنامه عبری زبان یدیعوت أحرونوت، ارتش عبری مدعی شده است که این مبارز فلسطینی در یک غار در نزدیکی روستای کفر نعمه پناه گرفته بود و به سمت نظامیان ارتش تیراندازی می کرد که در نتیجه درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.

این روزنامه همچنین خاطر نشان کرد که این درگیری ها زمانی شروع شد که گروهی از نظامیان ارتش صهیونیستی به منظور بازداشت های شبانه در روستای نعمه واقع در نزدیکی رام الله در کرانه باختری به این روستا حمله کردند و پس از تعقیب و گریز به درگیری مسلحانه با یک جوان فلسطینی پرداختند.

این جوان فلسطینی به منظور فرار از دست نظامیان صهیونیستی در داخل غاری در نزدیکی روستای کفر نعمه مخفی شد، اما در اثر درگیری مسلحانه با نظامیان ارتش عبری و پس از چندین ساعت محاصره به شهادت رسید.

منابع محلی خاطر نشان کردند که هنوز صدای تیراندازی ها در این منطقه شنیده می شود و علاوه بر این، صدای سه انفجار نیز شنیده شده است.

این منابع اعلام کردند که بیش از 15 دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی به همراه یک دستگاه بولدوزر به منطقه واقع میان روستای کفر نعمه و بلعین در غرب رام الله یورش بردند و ضمن اعمال قانون منع رفت و آمد، به این منطقه محاصره شده با دیوار حائل حمله کردند.

شاهدان عینی گزارش دادند که خودروهای نظامی ارتش صهیونیستی نزدیک ساعت 7 صبح به این منطقه حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند و پس از آن درگیری های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش عبری در این منطقه درگرفت و نظامیان ارتش از گلوله های گاز اشک آور و بمب های گاز برای حمله به منازل شهروندان فلسطینی استفاده کردند.

حضور نظامیان و خودروهای نظامی ارتش عبری مانع از حضور دانش آموزان در سر کلاس های درس و اخلال در روند تردد شهروندان و کارکنان دولتی و نیز کارگران و حضور آنها در سر کارشان شد.

پربیننده ترین خبرها