هلاکت سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی در سوریه

هلاکت سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی در سوریه
سه شنبه 30 مهر 1392 - 19:35

العالم - نیروهای ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها از جمله یکی از سرکردگان آنها را در استان لاذقیه در غرب این کشور به هلاکت رساندند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه در درگیری با گروهک های تروریست در استان لاذقیه تعدادی از آنان را که اغلب تابعیت غیرسوری داشتند، به هلاکت رساندند.
تلویزیون سوریه گزارش داد، نظامیان ارتش سوریه از نفوذ گروه های تروریستی به شهرک های المیدان و صلاح الدین در ریف حلب جلوگیری کنند.
منابع خبری همچنین از ورود نیروهای گروهک تروریستی النصره با 20 خودروی نظامی که مجهز به تیربار بودند به شهرک صدد در استان حمص خبر دادند. ورود تروریست های گروهک النصره موجب ترس و وحشت اهالی این شهرک شده است.

در پی یورش تروریست های گروهک النصره به شهرک صدد، اغلب ساکنان این شهرک از خانه های خود گریخته و به روستاهای اطراف و یا مناطق اطراف پناه برده اند.
نیروهای ارتش سوریه همچنین "یاسر العبود" سرهنگ سابق ارتش سوریه را که از یگان خود فرار و به عنوان یکی از سرکردگان گروه موسوم به ارتش آزاد فعالیت می کرد در منطقه "سهل حوران" در استان درعا جنوب سوریه به هلاکت رساندند.
شورای نظامی گروه موسوم به ارتش آزاد نیز با تایید خبر هلاکت العبود اعلام کرد که وی رئیس اتاق عملیات استان درعا و فرمانده لشکر "فلوجه حوران" از فرماندهان موثر میدانی این گروهک به شمار می آمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها