گزارش دوربین العالم از نبرد سنگ در برابر گلوله در فلسطین

چهارشنبه 1 آبان 1392 - 14:16

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که جوانان فلسطینی برای تحویل گرفتن پیکر شهید "محمد علی عاصی"، با دست خالی و پرتاب سنگ به مقابله با نیروهای تا بن دندان مسلح این رژیم برخاستند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم از شهر "بیت لقیا" در رام الله گزارش داد، نیروهای رژیم صهیونیستی این جوان فلسطینی را سه شنبه (30 مهرماه) نزدیک شهر رام الله به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
به دنبال شهادت محمد علی عاصی در درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، این نیروها منطقه را محاصره کرده و پیکر این شهید را نزد خود نگه داشتند.
جوانان فلسطینی پس از اطلاع از این موضوع، برای پس گرفتن پیکر این شهید با آنان درگیر شدند. در جریان این درگیری چند جوان فلسطینی زخمی شدند.
یک شاهد عینی گفت: ما تلاش کردیم که پیکر این شهید را از نیروهای اشغالگر باز پس بگیریم. این جوان فلسطینی هدف اصابت گلوله بویژه از ناحیه سر و صورت قرار گرفته بود.
شهید عاصی از اعضای شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که چند بار توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود و با وجود سن کم بیش از شش سال را در زندانهای این رژیم گذرانده بود.
ارتش رژیم اشغالگر این جوان فلسطینی را به دست داشتن در انفجار یک اتوبوس این رژیم در شهر تل آویو متهم کرده بود و وی از یکسال پیش همه جا تحت تعقیب صهیونیستها بود.
احمد المدلل از مسئولان ارشد جنبش جهاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: این نبردی قهرمانانه است که محمد عاصی فرزند گروهان های قدس آن را علیه دشمن صهیونیست انجام داد و این نبرد درچارچوب پاسخ طبیعی جنبش جهاد اسلامی و جنبش های مقاومت به اقدامات جنایتکارانه دشمن صهیونیست صورت گرفت.
گروه کثیری از فلسطینی های خارج و داخل شهرک "بیت لقیا" -زادگاه شهید محمد عاصی- با خانواده و بستگان وی ابراز همدردی کردند.
مادر شهید محمد عاصی به خبرنگار العالم: از زمانی که فرزندم تحت تعقیب نیروهای اشغالگر قرار گرفت دیگر او را ندیده بودم، به من گفته بود که برای شهادت در راه خدا گام بر می دارد. او به من می گفت ناراحت نباشم چرا که آرزو و اشتیاق فراوانی برای شهادت دارد.
MKH-22-23:00

پربیننده ترین خبرها