قسام از کشف یک شبکه جاسوسی صهیونیستی خبر داد

قسام از کشف یک شبکه جاسوسی صهیونیستی خبر داد
جمعه 10 آبان 1392 - 20:28

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از کشف یک سامانه جاسوسی صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی این گردان ها عصر روز جمعه در جریان یک نشست خبری تاکید کرد: «ما به تازگی موفق به کشف یک سامانه جاسوسی صهیونیستی شدیم که "اسرائیل" از آن علیه ملت فلسطین؛ به ویژه در نزدیکی پایگاه نظامی کیزویم استفاده می کرد.»

ابوعبیده افزود: کشف این سامانه یک ضربه بزرگ به دشمن صهیونیستی زد و آن را پریشان خاطر کرد، لذا ارتش رژیم اشغالگر قدس در جهت احیای بخشی از هیبت پوشالی خود دست به تجاوز اخیر زد.

وی تاکید کرد:« کشف این سامانه زمینه ساز پیدا کردن سرنخ های عملیات خان یونس خواهد شد.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی خاطرنشان ساخت: نیروهای ارتش اسرائیل شب پنجشنبه با 8 دستگاه بولدوزر و 3 دستگاه تانک و ماشین آلات حفاری بزرگ 250 متر در شرق غزه پیشروی کردند، ولی مبارزان این گردان ها با نصب کمینی همه این متجاوزان را به دام انداختند.

ابوعبیده تصریح کرد: مبارزان قسام به هرگونه تجاوز ارتش عبری پاسخی کوبنده خواهند داد.

وی اظهار داشت: یک نبرد پنهان میان مقاومت و رژیم اشغالگر قدس قرار دارد که بخش اعظم ملت فلسطین از آن آگاهی ندارد، این نبرد همچنان ادامه دارد و مقاومت نیز به فعالیت های خود ادامه می دهد تا طرح های توطئه آمیز و شوم این رژیم را به شکست بکشاند.

سخنگوی گردان های قسام یادآور شد: این گردان ها هرگز تداوم محاصره فلسطینیان ساکن نوار غزه و محرومیت آنان از ابتدایی ترین امکانات زندگی را نخواهند پذیرفت.

وی بر ادامه مبارزه و مقاومت گردان های قسام تا آزادی کامل فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها