گردان های قسام: برای نبرد با دشمن کاملاً آماده ایم

گردان های قسام: برای نبرد با دشمن کاملاً آماده ایم
جمعه 12 مهر 1392 - 16:48

گردان های شهید عز الدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" بر آمادگی کامل خود و دیگر گروه های مقاومت فلسطین برای دفاع از ملت فلسطین در نبردهای آتی با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنگوی گردان های قسام شامگاه روز پنجشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد: ما تلاش می کنیم تا ملتمان را از هرگونه جنگی به دور داریم، اما در صورتی که دشمن صهیونیستی جنگ تازه ای را علیه ما آغاز کند، ما نیز مقتدرانه به مقابله با آن برخواهیم خواست و دفاع از ملت فلسطین را وظیفه خویش می دانیم و هرگز از جنگ با دشمن هراسی به دل راه نمی دهیم.

ابو عبیده با اشاره به اینکه مقاومت هم اکنون بیش از هر زمان دیگری آماده مقابله با دشمن صهیونیستی است، تصریح کرد که مقاومت نسبت به جنگ های قبلی آمادگی بیشتری پیدا کرده است و از مبارزه با دشمن صهیونیستی ابایی ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی خاطر نشان کرد که جنبش متبوعش با تمامی شاخه های نظامی گروه های مقاومت در هماهنگی کامل است و دشمن تمامی ما رژیم اشغالگر قدس است.

ابو عبیده ضمن بیان این مطلب که هدف اصلی مقاومت اصول و منافع ملت فلسطین است، تشریح کرد: کسی که از قدرت مالی زیادی برخودار باشد، قادر نخواهد بود تاریخ را به نفع خود تغییر دهد.

وی بار دیگر تاکید کرد که غزه هرگز در مقابل اشغالگران تسلیم نخواهد شد و صهیونیست های غاصب به هیچ وجه قادر به سیطره بر آن نخواهند بود و مقاومت برای همیشه در قلب تمامی فلسطینیان جای دارد.

سخنگوی گردان های قسام اشاره کرد که مقاومت در گذشته با سختی ها و مشکیلات بسیار بیشتری مواجه بود و به راحتی می تواند مرحله کنونی را پشت سر گذاشته و برای تحقق این هدف ابزارهای مهم و کارآمدی در اختیار دارد.

ابو عبیده در پایان خاطر نشان کرد که تا زمانی که به عهد خود مبنی بر مقاومت با دشمن صهیونیستی پایبند باشیم، هیچ ترس و هراسی نسبت به آینده مساله و آرمان فلسطین به دل ما خطور نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها