ارتش سوریه باز هم از تروریست ها تلفات گرفت

ارتش سوریه باز هم از تروریست ها تلفات گرفت
جمعه 17 آبان 1392 - 16:49

نیروهای ارتش سوریه امروز (جمعه) اعضای چند گروه تروریستی را که در صدد بودند به مناطق امن شهرهای حمص و ادلب حمله کنند، تار و مار و تعدادی از مخفیگاه ها و محل های تجمع و اسلحه و مهمات آنها را منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: اعضای یک گروه تروریستی در غرب منطقه ای در شهر رستن در حومه شهر حمص به هلاکت رسیدند.
این منبع افزود: تروریست ها در حال شلیک خمپاره به روستاهای همجوار بودند.
وی خاطرنشان کرد:25 تروریست در اطراف دریاچه رستن کشته و یک دستگاه خودروی آنها به همراه اسلحه و مهمات منهدم شد.
این منبع نظامی سوری گفت: یگانی از نیروهای ارتش به مخفیگاه های تروریست ها در شمال مسجد جامع مصطفی در رستن و خلیج کیسین و روستاهای مهین ، طیبه ، ام الدبابیر ، غجر و تلدو در حومه حمص یورش بردند.
یگان دیگری از نیروهای ارتش حمله یک گروه تروریستی را که در صدد بودند جاده نزدیک به پل مصیاف را در اطراف شهر حمص ببندند و به رهگذران حمله کنند، دفع کرده و اعضای آن را به هلاکت رساندند.
در داخل شهر حمص نیز شماری از تروریستها در محله های القصور ، ورشه ، صفصافه و حمیدیه کشته شدند و تجهیزات جنگی آنان نیز منهدم شد.
یک منبع نظامی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه، با یک گروه تروریستی که در صدد بودند از منطقه کفرروما به منطقه حامدیه در حومه ادلب حمله کنند، مقابله کرده و بیشتر اعضای آن را به هلاکت رساندند.
این منبع اعلام کرد که فردی به نام موسی عرب در میان کشته شدگان قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها