القاعده در سوریه گروهی از تروریستها را اعدام کرد

القاعده در سوریه گروهی از تروریستها را اعدام کرد
چهارشنبه 22 آبان 1392 - 13:15

در آخرین دور درگیری های گروه های تروریستی در سوریه گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" 6 عضو گروه موسوم به " گردان های هجرت به سوی خدا" را اعدام کرد

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، "داعش" چند روز پیش در درگیری با "گردان های هجرت به سوی خدا" در اطراف شهر لاذقیه  6 عضو این گروه را ربوده بود.

گردان های هجرت به سوی خدا که وابسته به گروه "ارتش آزاد سوریه" است، تصاویر اعضای کشته شده خود را در صفحه فیسبوک خود منتشر و اعلام کرد: 3 خودرویِ حامل نیروهای داعش که ادعا می کردند از حلب آمده اند، شب گذشته در منطقه الشغر در حومه شهر لاذقیه توقف کردند. چندی بعد از محل اقامت این افراد صدای تیراندازی به گوش رسید و فردای آن روز 6 جسدِ دست و پا بسته که آثار شکنجه در نواحی مختلف اجساد نمایان بود، کشف شد.

این شش نفر از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و اجساد آنها در بیابان رها شده بود.

دولت اسلامی در عراق و شام به هدف ایجاد "خلافت اسلامی" و گسترش قدرت خود در مناطق مختلف تمامی گروه های مسلح در سوریه را مورد حمله قرار می دهد.

پس از بیانیه ایمن الظواهری سرکرده القاعده که فعالیت های داعش در سوریه را منحل کرد و سرپیچی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش از الظواهری، حملات داعش به گروه های دیگر از جمله ارتش آزاد و جبهه النصره شدت گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها