ضربات سنگین ارتش سوریه به تروریست ها

ضربات سنگین ارتش سوریه به تروریست ها
دوشنبه 4 آذر 1392 - 22:59

دمشق - العالم- ارتش سوریه در درگیری با تروریست ها در منطقه غوطه شرقی در استان ریف دمشق ضربات سنگینی به آنها وارد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، روستای الشاميه و منطقه دیر سلیمان در غوطه شرقی که گروه های تروریستی مدعی شده اند آنرا تحت سلطه خود درآورده اند، به طور کامل در اختیار ارتش سوریه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه همچنین گروه های تروریستی را که به مناطق البحریه و جربا در استان ریف دمشق نفوذ کرده اند، بدام انداخته و آنها را محاصره کامل نموده است.

خبرنگار العالم با اشاره به شدت درگیری ها در مناطق یاد شده افزود: بعد از کشته شدن شمار زیادی از سرکردگان گروه های تروریستی در روزهای گذشته در منطقه غوطه شرقی به دست نیروهای ارتش سوریه، عناصر مسلح تلاش می کنند تا بار دیگر روحیه از دست رفته خود را به دست آورند.

العالم گزارش کرد که شکست تروریست ها در منطقه غوطه شرقی به معنای سرکوب شدن آنان و بسته شدن راههای مواصلاتی و همچنین تدارکاتی آنان با دیگر نقاط سوریه است.

گزارش خبرنگار العالم حاکیست درشرایطی که حملات بی هدف تروریست ها به مناطق شهری ، نشان دهنده شکست عناصر مسلح در میدان جنگ است ، در تازه ترین این حملات که روز دوشنبه روی داد ، شلیک خمپاره از سوی تروریست ها به میدان عباسیین دمشق فقط خسارت های مادی برجای گذاشت ولی تلفات جانی نداشت.

گزارشگر العالم از ادامه درگیری ها در محور النبک خبر داد و گفت: ارتش سوریه توانسته است که تپه های نزدیک منطقه "ریم" را از دست تروریست ها آزاد و در اختیار خود درآورد واکنون نیز درحال تعقیب عناصر مسلح در این منطقه است. ارتش سوریه امروز همچنین توانست یک خودروی حامل مهمات را که از لبنان وارد سوریه شده بود، در مثلث النعيمات در منطقه القصير از توابع استان حمص منهدم کند.

مثلث النعیمات، گذرگاهی برای تردد گروه های مسلح از سمت عرسال و الجرود به شمار می رود.

درگیری ها در جوره الشياح و حي الوعر میان ارتش سوریه و گروه های مسلح که همچنان در آن مناطق حضور دارند، ادامه دارد.

16:56.25

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها