همراهی دوربین العالم با ارتش سوریه در غوطه

يکشنبه 19 آبان 1392 - 17:28

خبرنگار شبکه العالم از ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی غوطه شرقی در ریف دمشق خبر داد.

خانم "دارین فضل" که نیروهای ارتش سوریه را در عملیات پاکسازی منطقه "عربین" همراهی کرده، گزارش داد: ارتش سوریه همچنان به عملیات ضد مواضع گروه مسلح جبهه النصره در منطقه عربین در شرق ریف دمشق ادامه می دهد. ارتش تلاش می کند تا امنیت اتوبان دمشق – حمص را تأمین کند و مانع نفوذ گروه های مسلح به دمشق شود.

وی افزود: هدف دیگر ارتش مسدود کردند مسیرعربین به حرستا و دیگر مناطق مجاور است تا مانع امداد رسانی تروریست ها به یکدیگر شوند.

اگرچه گروه های مسلح ادعا می کنند که عربین کاملاً تحت تصرف آنها است، اما حضور تیم خبری شبکه العالم به این منطقه نشان می دهد که بخش های قابل توجهی از این منطقه تحت کنترل ارتش است.

به هرحال تروریست ها در عربین حضور دارند و اکثر آنها اتباع خارجی به خصوص چچنی هستند.

تک تیراندازان جبهه النصره در ساختمان های بلند منطقه عربین مستقر شده اند و کوچک ترین اشتباه و بی احتیاطی برای عابران به مرگ آنها منجر خواهد شد.

عملیات هر روزه ارتش در عربین باعث شده تا حلقه ارتباط تروریست های جبهه النصره با یکدیگر قطع شود و ارتش توانسته مکالمات تلفنی آنها را رصد کند.

یکی از افسران ارتش سوریه به خبرنگارالعالم گفت:منطقه «مدیره» تحت تصرف ما است و تروریست ها دیگر نمی توانند مابین مدیره، عربین و حرستا تردد کنند.

MKH-10-08:42

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها