داستان عجیب فرزند گمشده شهروند عربستانی

داستان عجیب فرزند گمشده شهروند عربستانی
سه شنبه 5 آذر 1392 - 20:47

پس از 28 سال از زمان گم شدن فرزند یک شهروند عربستانی در مکه مکرمه، در اتفاقی عجیب جوانی از فلسطین اشغالی با تماس با این خانواده، به زبان عربی خود را فرزند گم شده آنها معرفی کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این جوان چند هفته قبل با تماس با عبدالله عبدالرحمن الزهرانی مدعی شده است که بعد از دیدن الزهرانی در یک برنامه تلویزیونی که در آن درباره فرزند گم شده اش صحبت کرد؛ پی برده که همان فرزند گم شده است.
الزهرانی در گفت و گو با سایت "سبق" اظهار داشت: تا کنون نتوانستیم از صحت این موضوع اطمینان پیدا کنیم و تلاش ما بر این است که از طریق آزمایش دی ان ای از صحت و سقم این ادعا مطمئن شویم.
وی افزود: اطلاعاتی که این جوان ساکن سرزمین های اشغالی درباره زمان و چگونگی گم شدنش ارایه کرده بسیار نزدیک به حقیقت است اما هنوز نمی توان درباره صحت آن نظر قطعی داد.
الزهرانی گفت: این جوان به شدت اصرار دارد که فرزند ماست. عربی سخن می گوید و به گفته خودش تبعه رژیم "اسراییل" است و با یک دختر "اسراییلی" ـ آمریکایی تبار ازدواج کرده و صاحب فرزند است و ما سعی می کنیم هرجا غیر از "اسراییل" (فلسطین اشغالی) با او ملاقات کرده و آزمایش های لازم را انجام دهیم.
وی تاکید کرد که این جوان به طور مستمر با او در تماس تلفنی است و او نیز مقامات ذیربط را از این موضوع مطلع کرده و بسیار مایل است که از این موضوع هرچه زودتر اطمینان پیدا کند زیرا خانواده اش بعد از گذشت 28 سال هنوز درغم فقدان فرزند خویش است.
الزهرانی درباره چگونگی گم شدن فرزندش می گوید: در سال 1407 هجری در حرم مشغول ادای نماز مغرب بودیم که محمد 7 ماهه را در کنار خواهرش که او هم دختر کوچکی بود گذاشتیم. در همین حال یک زن با رفتن به نزد دخترمان از او خواسته که نوزاد را نگه دارد تا او برایش آب بیاورد. دختر وقتی باز می گردد نه اثری از زن می بیند و نه از نوزاد.
وی افزود: ما چند بار در رسانه های مختلف آگهی دادیم و در شبکه های ماهواره ای ظاهر شدیم اما فایده ای نداشت تا این که سال گذشته سرگذشت ما در یکی از برنامه های شبکه "ام بی سی" مطرح شد و بعد از آن در ماه ذی الحجه این جوان با ما تماس گرفت.
الزهرانی در پایان از تمام کسانی که اطلاعاتی در این خصوص دارند، خواست به او در این مورد کمک کنند تا بتواند هرچه زودتر به صحت ادعای این جوان پی برده و فرزندش را به آغوش خانواده بازگرداند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها