گزارش خبرنگار العالم از بیروت؛

رد پای مسوولان امنیتی لبنان در درگیریهای طرابلس

رد پای مسوولان امنیتی لبنان در درگیریهای طرابلس
سه شنبه 12 آذر 1392 - 10:52

گزارشگر شبکه خبری العالم در لبنان از درز اخباری خبر داد که دست داشتن برخی مسوولان امنیتی این کشور در درگیری های شهر طرابلس ، دومین شهر بزرگ لبنان، حکایت دارد.

محمد غریب گزارشگر شبکه خبری العالم در لبنان روز دوشنبه، با اشاره به درگیری گروه های مسلح در مناطق باب التبانه و جبل محسن شهر طرابلس در شمال لبنان از نقش برخی مسوولان امنیتی لبنان در تداوم این درگیری های مسلحانه که ناشی از بحران سوریه است، خبر داد.
وی با توجه به این موضوع، این پرسش را مطرح کرد که آیا مسوولان سیاسی لبنان و دستگاه های امنیتی به ارتش اجازه انجام وظیفه خود و پایان دادن به درگیری ها را خواهند داد.
گزارشگر العالم در لبنان گفت : وضعیت امنیتی شهر طرابلس به خصوص مناطق درگیری نامناسب است و شلیک انواع گلوله و خمپاره همچنان ادامه دارد.
غریب افزود : رییس جمهوری لبنان ماموریت حل بحران طرابلس را به ارتش سپرده و دستور همکاری ارتش و نیروهای امنیتی برای پایان دادن به درگیری های مناطق باب التبانه و جبل محسن را صادر کرده است و انتظار می رود که ارتش به زودی تدابیری را برای پایان دادن به این درگیری ها اتخاذ کند.
وی گفت: برای پایان دادن به درگیرهای طرابلس، تجهیزات زیادی در دو روز گذشته برای نیروهای ارتش مستقر در این شهر گسیل شده است .
غریب اعلام کرد : آن دسته از مسوولان امنیتی که احتمالاً از افراد مسلح شهر طرابلس حمایت می کنند و اسلحه به دست آنها می رسانند ، باید شناسایی شوند .
گزارشگر شبکه العالم تصریح کرد: خبرهای منتشر شده از دست داشتن برخی مسوولان دستگاه امنیت داخلی لبنان به خصوص واحد اطلاعات در درگیری های شهر طرابلس حکایت دارد .
غریب افزود : گروه های مسلح خواستار پایان دادن به درگیری ها به خصوص در منطقه باب التبانه نیستند ومردم لبنان نیز از دولت و ارتش می خواهند که به ناآرامی و ناامنی طرابلس پایان دهند.

MKH-02-22:37 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها