تنها راه نجات "اعراب" از نظر بشار اسد

تنها راه نجات
سه شنبه 12 آذر 1392 - 17:03

بشار اسد پایبندی اعراب به قومیت خود را تنها را‌ه نجات از مشکلاتی دانست که کشورهای عربی اکنون با آنها مواجه شده اند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار اسد" دیروز  در دیدار "انجمن عربی - بین المللی مقاومت در برابر تجاوز به سوریه و پشتیبانی از مقاومت"، پایبندی به قومیت عربی را تنها راه حل نجات از مشکلاتی است که در حال حاضر جهان عرب گرفتار آن است.
خبرگزاری سوریه (سانا) به نقل از بشار اسد نوشت: قومیت عربی، فراگیرترین تفکری است که طیف های مختلف و رویکردهای متعدد را در مقابله با تهاجم فرهنگی و فکری در بر می گیرد و جلوی تخریب جوامع عربی را می گیرد.
در این دیدار، نمایندگان انجمن عربی - بین المللی مقاومت در برابر تجاوز به سوریه و پشتیبانی از مقاومت، تاکید کردند که ملت های عرب، به ایستادگی ملت سوریه در مقابله با حملات خصمانه ای که این کشور با آن مواجه است، چشم امید بسته اند زیرا این کشور به سبب پشتیبانی از مقاومت و برافراشته نگه داشتن روحیه قومیت عربی، آماج حملات دشمنان قرار گرفته است.
نمایندگان این انجمن با تاکید بر اعتمادشان به ملت و ارتش سوریه، خاطر نشان کردند به ایستادگی مردم و ارتش سوریه در برابر طرح های صهیونیستی – آمریکایی که با هدف ضربه زدن به ثبات منطقه و تضعیف کشورها صورت می گیرد، دلگرم هستند.
در این دیدار، "معن بشور" رئیس مرکز عربی – بین المللی ارتباط و همبستگی، "عبدالعظیم المغربی" معاون دبیرکل اتحادیه وکلای عرب، "خالد السفیانی" دبیرکل سابق کنگره قومی عربی، دکتر "زیاد الحافظ" دبیرکل انجمن قومی عربی حضور داشتند.
خانم "بثینه شعبان" مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار حضور داشت.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها