گزارش العالم از گور جمعی تروریست ها در سوریه

يکشنبه 17 آذر 1392 - 15:56

تجمع تروریست‌ها در غوطه شرقی در استان ریف دمشق و حملات مداوم ارتش سوریه، منطقه العتیبه در غوطه را به گور جمعی تروریست ها تبدیل کرده است.

خانم "دارین فضل" روز یکشنبه گزارش داد: گزارشهای رسیده حاکی است، مهمترین محور سفر بندر بن سلطان رییس سازمان اطلاعات عربستان به مسکو، تلاش برای حل موضوع دستگیری 300 تروریست سعودی در سوریه بود.
چندی پیش "بندر بن سلطان" رئیس سازمان اطلاعات عربستان در پي ناکامي هاي اخیرش در سوریه برای دومین بار طي 4 ماه گذشته از روسيه ديدن کرد. پس از این سفر، "بشار الجعفری" سفیر سوریه در سازمان ملل متحد از دستگیری 300 تبعه سعودی از جمله یک سرهنگ ارتش عربستان در کشورش خبر داده است.
"ثائر ابراهیم" تحلیلگر سیاسی سوری می گوید، بندر بن سلطان برای حل بحران دستگیر 300 تروریست سعودی در سوریه به روسیه سفر کرده است، چون این یک موضوع حقوقی است و عربستان و آل سعود را گرفتار خواهد کرد.
این تحلیلگر سوری افزود: شاید ربودن راهبه های "دیر مارتقلا" در شهر مسیحی نشین "معلولا" از سوی افراد مسلح در واکنش به دستگیری 300 تروریست عربستانی در "ریف دمشق" انجام شده باشد.
در همین حال، ارتش سوریه تجمع افراد مسلح در "غوطه شرقی" در ریف دمشق را هدف قرار داد و همچنین افراد مسلح را در مناطقی از "القلمون" محاصره نمود.
ارتش سوریه همچنین در "النبک" در ریف دمشق ضمن پیشروی، چند انبار سلاح و مهمات تروریست را کشف و ضبط کرد. نیروهای سوری همچنین تجمع افراد مسلح در "العباده" و "مزارع دیرسلمان" در غوطه شرقی را هدف قرار داد.
"غوطه" مرکز تجمع افراد مسلح به ویژه تروریست‌های سعودی است. به گفته منابع نظامی، مناطق اطراف "العتیبه" در ریف دمشق به گور جمعی صدها مسلح تبدیل شده است.
ارتش سوریه در غرب اتوبان بین المللی در منطقه النبک در ریف دمشق گروههای مسلح را از سمت مزارع "العرقوب"، مزارع "ریما" و "یبرود" به محاصره در آورده و راههای امدادرسانی تروریست ها را قطع کرد.
هچنین ارتش سوریه در این مناطق چندین انبارها سلاح و مهمات را کشف و ضبط کرد و چند دستگاه خودروی حامل دوشکا را منهدم کرد.

MKH-7-22:33

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها