نگرانی صهیونیستها از بازگشت سرمایه گذاران به ایران

نگرانی صهیونیستها از بازگشت سرمایه گذاران به ایران
پنج‌شنبه 21 آذر 1392 - 14:34

گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی از تلاش سرمایه گذاران و شرکتهای مطرح دنیا برای بازگشت به بازار ایران ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: "دهها سرمایه دار از نقاط مختلف جهان با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در ایران به سرود ملی ایران گوش فرا دادند. تحولی که مژده سودهای کلان را به سرمایه گذاران می دهد."
وی افزود: "تحریم علیه ایران، خسارتهای چند ملیارد دلاری به شرکتهای مطرح دنیا وارد کرد."
این گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "شرکتهای پژو و رنو بدون اجازه رسمی از قصر الیزه غرفه های خود را در تهران افتتاح کردند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات چند تن از سرمایه گذاران خارجی را در این باره پخش کرد.
"رفائیل کاسیلی" صادر کننده قطعات یدکی از فرانسه در این باره گفت: "از این بابت بسیار خوشحالم. نه فقط برای ایرانیها بلکه برای همه سرمایه گذاران دنیا."
"گیل نورمان" معاون رئیس بازاریابی در شرکت "رنو آسیا" نیز اظهار داشت: "توافقنامه ژنو و کاهش تحریم در بازار خودروی ایران را تبریک می گویم."
گزارشگر کانال 2 رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "فقط فرانسویها تخریب دیوار تحریم را جشن نگرفتند. آلمانیها نیز کنفرانسی برای از سرگیری روابط تجاری با ایران برگزار کردند. شرکتهای غول پیکر داروسازی و تجهیزات پزشکی پشت درهای ایران صف کشیده اند و ایرانیها معاملاتی فریبنده به آنها پیشنهاد داده اند."
وی گفت: "مشکلات پرداختها و حسابهای بلوکه شدن ایران در بانکهای بین الملی نیز برطرف می شود. ترکیه در زمینه پرداختهای بانکی به نفع ایران پیش گام خواهد بود. بورس ایران پس از سالها افت، رونق یافت و ارزش ریال پس از افت شدید، بیشتر شد."

پربیننده ترین خبرها