نبرد رژیم آل خلیفه با فعالان رسانه‌ای در بحرین

نبرد رژیم آل خلیفه با فعالان رسانه‌ای در بحرین
جمعه 29 آذر 1392 - 13:43

مرکز رسانه‌ای جمعیت وفاق بحرین اقدام رژیم آل خلیفه در بازداشت 4 عکاس را نشانه نبرد این رژیم با فعالان رسانه ای و سیاسی دانست.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق با اشاره به اقدامات برنامه ریزی شده رژیم آل خلیفه علیه آزادی بیان و اندیشه، گفت: ادامه بازداشت چهار عکاس در زندان های این رژیم بیانگر سیاست سرکوب و مخالفت با برملاکنندگان واقعیت های نقض حقوق بشر از جمله انتشار دهندگان تصاویر این مسائل در کشور است.
پایگاه اطلاع رسانی "وفاق" بحرین در بیانیه ای خاطرنشان کرد که رژیم بحرین در تلاش برای بهبود چهره خود و سرپوش گذاشتن بر جنایاتش علیه طرفداران دموکراسی، نبرد وحشیانه ای را علیه فعالان رسانه ای و گروه های فعال سیاسی آغاز کرده است.
"وفاق بحرین" به نقل از "کریستف دیلاور" دبیر کل گزارشگران بدون مرز، بر ضرورت مبارزه با مصونیت از مجازات به عنوان یک اولویت برای جامعه بین المللی تاکید کرد.
سازمان گزارشگران بدون مرز اسامی چهار عکاس بحرینی به نام های حسن معتوق، أحمد حميدان، قاسم زين الدين وحسين حبيل را در فهرست 178 نفره خبرنگاران بازداشت شده در جهان قرار داده است.
این مرکز رسانه ای افزود: رژیم بحرین همچنان به منظور تحمیل دیدگاه های یک سویه خود به مردم، بطور خودسرانه ای روزنامه نگاران را هدف قرار می دهد، چون دیدگاهی مغایر با نظر خود را نمی پذیرد و در تلاش است که تصاویری غیر واقعی از حوادث بحرین ارایه کند.
مرکز رسانه ای جمعیت وفاق اسلامی بحرین، با درخواست برای آزادی همه زندانیان اندیشه و بیان و از جمله آنان مخالفان سیاسی، عکاسان و روزنامه نگاران و همچنین هموار کردن زمینه های آزادی رسانه ای نظامند در این کشور بر ضرورت مقابله با اقدامات خودسرانه مقامات بحرینی ضد آزادی بیان تأکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها