هزارمین روز انقلاب مردم بحرین

هزارمین روز انقلاب مردم بحرین
جمعه 22 آذر 1392 - 13:26

با گذشت هزار روز از آغاز انقلاب بحرین علیه خاندان حاکم در این کشور و با وجود تمام محدودیت های امنیتی و نظامی، مخالفان بحرینی همچنان به فعالیت های مسالمت آمیز خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه می دهند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، بحرینی ها با گذشت حدود 3 سال از آغاز انقلاب علیه رژیم آل خلیفه، هنوز به اعتراضات مسالمت آمیز خود برای رسیدن به تغییرات دموکراتیک در کشورشان ادامه می دهند و تا رسیدن به ثبات و دموکراسی حقیقی به قیام خود ادامه خواهند داد.

در بیانیه ای به این مناسبت آمده است: شکنجه ها، جنایات و تعرض های وحشیانه 1000 روزه مزدوران آل خلیفه علیه ملت بحرین در اذهان همه مردم و آزادگان جهان ثبت و ضبط گردیده است، که از سویی نشان از وحشی گری رژیم آل خلیفه و از سوی دیگر ثبات و پایداری و عزت ملت را به تصویر می کشد.

در مدت 1000 روز گذشته، نیروهای امنیتی ضربه های سختی به انقلاب مردمی ملت بحرین وارد کردند و اقدامات وحشیانه متعددی از جمله ریختن خون انسان های بیگناه، تعرض به مقدسات دینی، شکنجه زنان و کودکان، بازداشت شهروندان و شخصیت های سیاسی، حقوقی و سرکوب، شکنجه و محاکمه های ناعادلانه ای مرتکب شدند، اما با تمام این ها انقلاب هنوز ادامه دارد و مردم بحرین ثابت کردند که همه گزینه ها در برابر انقلاب و پایداری و استقامت شان به شکست می انجامد و این پیروزی ثمره پیروزی انقلاب مردمی بحرین بشمار می آید که با تمام افتخار در تاریخ بحرین و جهان ادامه یافته و به خود می بالد.

به مناسبت سالروز 1000 روزه انقلاب مردمی بحرین، سازمان و جمعیت های انقلابی بحرین از جهانیان می خواهند تا در کنار حق و بشریت بایستند، و حقوق و مطالبات قانونی آنها را خواستار شوند.

مخالفان بحرینی به تمام گروه ها و کشورهای طرفدار رژیم بحرین، اعلام می کنند که مردم این کشور با عزمی راسخ برای دستیابی به دموکراسی و عدالتی که همه بحرینی ها در آن زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند، تلاش می کند؛ و رژیم حاکم چاره ای جز پذیرفتن خواسته های ملت خود نخواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها