سپر انسانی تروریستها در شهر عدرای سوریه

شنبه 30 آذر 1392 - 12:45

گروههای مسلح که از چند روز قبل وارد شهر عدرا در استان ریف دمشق شده اند، از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه گزارش داد، طی روزهای اخیر درگیری های شدیدی بین نیروهای سوریه و افراد مسلح در شهر عدرا صورت گرفت، که در جریان آن شماری از این افراد به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و مهمات مصادره شد.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: افراد مسلح هزاران شهروند را به گروگان گرفته و آنها را در خط مقدم قرار داده اند؛ به همین دلیل ما درحال آماده کردن نقشه ای برای از بین بردن کامل این تروریستها هستیم.
در شهر حلب نیز نیروهای سوریه چند دستگاه خودروی حامل سلاح های سنگین را در مناطق الزرزور و النقارین منهدم کردند.
توپخانه ارتش سوریه نیز مقر نظامی یکی از گروه های مسلح نزدیک ناحیه هنانو در شهر حلب را هدف قرار داد که به گفته منابع ارتش باعث هلات همه اعضای این گروه مسلح شد.
ارتش سوریه در مناطق الرشیدیه والحویقه و حبیله شهر دیرالزور نیز بر دامنه عملیات نظامی خود علیه افراد مسلح جبهه النصره افزوده است.

منابع خبری همچنین از درگیری افراد گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) و گروه "احرار الشام" خبر دادند که به گفته این منابع، در جریان آن شماری از دوطرف کشته یا زخمی شدند.


MKH-20-22:35

پربیننده ترین خبرها