تروریست‌ها منزل رئیس شورای الانبار را ویران کردند

تروریست‌ها منزل رئیس شورای الانبار را ویران کردند
جمعه 11 بهمن 1392 - 18:24

پلیس استان الانبار عراق امروز جمعه، اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس پنجشنبه شب با منفجر کردن منزل رییس شورای استان الانبار، سه تن از برادران وی را ربودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع از پلیس الانبار در گفت و گو با سومریه نیوز اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس نیمه شب گذشته تعدادی مین را در اطراف منزل صباح کرحوت، استاندار الانبار در منطقه الرشاد واقع در مرکز الکرمه منفجر کردند که بر اثر آن خانه کاملا ویران شد.

وی افزود: هنگام انفجار، خانه خالی بوده است و افراد مهاجم نیز پیش از رسیدن نیروهای امنیتی فرار کردند.

این منبع گفت: افراد مسلح سه تن از برادران کرحوت را که در خانه هایی نزدیک منزل وی سکونت داشتند، ربودند.

استان الانبار و مرکز آن الرمادی از تاریخ 21 دسامبر گذشته شاهد عملیات گسترده ای با مشارکت ارتش و عشایر علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) بود که تا مرز اردن و سوریه امتداد یافت.
نیروهای مختلف امنیتی عراق با پشتیبانی بالگردهای نظامی و با کمک عشایر منطقه به تعقیب عناصر تروریستی گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) می پردازند.

شورای استان الانبار به تازگی با شیوخ عشایر و روحانیون استان الانبار برای اطلاع از پیامدهای امنیتی ناشی از انجام عملیات نظامی ارتش در این استان تشکیل جلسه داده بود. شرکت کنندگان در این جلسه درباره برخی موارد به ویژه برقراری آتش بس و دادن مهلت 48 ساعته به افراد مسلح برای خروج از شهرهای این استان به منظور حفظ جان شهروندان، به تفاهم رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها