سالگرد انقلاب و روزهای پر التهاب در بحرین+فیلم

جمعه 25 بهمن 1392 - 12:37

العالم - مردم بحرین در سومین سالگرد انقلاب خود روزهای پر التهابی را سپری می کنند و همچنان به تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژِیم سرکوبکر آل خلیفه ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، در شرایطی که روز گذشته تظاهرات مردم در مناطق مختلف سرکوب شد و نیروهای امنیتی برای جلوگیری از خروج مردم از منازل و تشکیل صفوف تظاهر کنندگان تمهیدات مختلفی به کار بردند ، در گوشه و کنار شهرها و روستاهای بحرین تظاهرات گسترده علیه سرکوبگران برگزار شد.

گروههای مخالف بحرینی از مردم خواسته اند که امروز( جمعه) در میدان اللولوه در منامه پایتخت این ک شور به مناسبت سومین سالگرد انقلاب تجمع و تظاهرات کنند.

تعطیلی مغازه ها و شرکت های تجاری و مدارس و راه اندازی تظاهرات با تکبیر و شعارهای انقلابی بخشی از فعالیت انقلابیون بحرین طی روز پنجشنبه و صبح امروز جمعه بوده است.

درهمین حال نیروهای رژیم با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور تلاش می کنند که از تجمع و تشکیل صفوف یکپارچه مردم جلوگیری کنند و تعدادی از تظاهرکنندگان را بازداشت کرده اند.

همچنین خودروهای نیروهای امنیتی به عمد به صفوف تظاهرکنندگان می زنند و آنان را مجروح می کنند.

تجهیزات و خودروهای نظامی و پلیس سرکوبگر برای بستن مسیرهای عبور مردم و جلوگیری از ارتباط مناطق مختلف با یکدیگر فعالانه وارد صحنه شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها