یک ضربه مشت برای پایان زندگی مرد انگلیسی + فیلم

چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 20:39

العالم - یک ضربه مشت که تنها یک ثانیه زمان برد، به کشته شدن مرد انگلیسی در یکی از خیابان‌های شهر بورنموث در جنوب این کشور منجر شد اما دادگاه در کمال ناباوری، قاتل را تنها به چهار سال و نیم حبس محکوم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم، در این حادثه که آن را یکی از دوربین‌های مداربسته در خیابان ثبت و روز سه شنبه روزنامه انگلیسی "دیلی میل" خبر آن را منتشر کرد، "اندرو یونگ" ۴۰ ساله در بگو مگویی کوتاه قربانی شد.
وی که تنها در پیاده رو خیابانی شلوغ در مرکز شهر راه می‌رفت ، شخصی را دید که در پیاده رو، دوچرخه می‌راند و او را برای لحظه‌ای متوقف کرد تا بگوید این کارش برای عابران، خطرناک است.
با این حال راکب دوچرخه ، به این مرد توجه نکرد و به مسیر خود ادامه داد. اما دوست دوچرخه سوار که در کنار او راه می‌رفت، بدون هیچ حرف و حدیثی، مشتی به صورت او کوبید و اندرو یونگ در پی این ضربه بی‌هوش روی زمین افتاد و به محض رسیدن به بیمارستان، جان سپرد.
تصاویر ویدیویی دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که جوان قاتل، بدون توجه، محل حادثه را ترک و قربانی را بی‌هوش بر روی زمین‌‌ رها می‌کند.
اما در این میان مساله شگفت آور آن است که دادگاه انگلیس، ضارب را به اتهام "قتل غیر عمد" به چهار سال و نیم زندان محکوم و مادر قربانی، حکم دادگاه را یک "شوخی" توصیف کرد.
از سوی دیگر قاتل در دفاعیات خود گفت: شنید که اندرو یونگ در حال تهدید کردن است و وقتی دستش را در جیبش گذاشت، گمان کرد که می‌خواهد چاقو یا اسلحه بیرون بیاورد برای همین به صورتش مشت زد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها