حمله موشکی نظامیان صهیونیست به منزل یک فلسطینی

حمله موشکی نظامیان صهیونیست به منزل یک فلسطینی
پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 - 11:39

العالم - ارتش رژیم صهیونیستی با خراب کردن خانه یک فلسطینی او را به ضرب گلوله به شهادت رساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  ارتش اشغالگر قدس منزل یک عضو فعال جبهه مردمی برای آزادی فلسطین درروستای بیر زیت در نزدیکی رام الله را پس از آنکه از تسلیم خود به دست نظامیان صهیونیست اجتناب کرد، با موشکهای ضد زرهی و بولدوزر سنگین دی 90 مورد هجوم قرار داده و پس از وارد شدن به منزل وی تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان او رها کردند.

گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نیروی های ویژه امنیتی پس از جمع آوری اطلاعات لازم از عوامل شاباک ( سازمان امنیت داخلی) ساعت 5 بامداد با لباس شخصی به روستای "بیر زیت" در نزدیکی رام الله یورش بردند و دو فعال فلسطینی را بازداشت کردند.

وی افزود: پس از آنکه "معتز وشحه" متهم سوم به نیروی های امنیتی اسرائیل تسلیم نشد ، ارتش برای بازداشت وی عملیات ویژه ای را آغاز کرد.

درهمین حال صدها فلسطینی برای حمایت از معتز نظامیان اسرائیلی را سنگباران کردند و ارتش با شلیک گلوله های پلاستیکی، شماری از فلسطینیهای معترض را بازداشت کرد که این بازداشتها با اعمال خشونت آمیزی از سوی ارتش همراه بود.

گزارشگر اسرائیلی گفت: نیروهای ارتش از معتز خواستند تسلیم شود اما وی از این کار خودداری کرد و  نظامیان برای بازداشت وی عملیات ویژه ای بنام "دیگ بخار" را آغاز کردند.

وی افزود: درابتدا منزل معتز را با موشکهای ضد زرهی هدف قرار دادند و سپس با بولدوزر سنگین دی 90 ما بقیه منزل را ویران کردند.

نیروی های ویژه ارتش پس از این عملیات وارد منزل شده و به جستجوی معتز پرداختند و سپس جسد وی را یافتند.

یک شاهد عینی در این باره به گزارشگر کانال 10 گفت: نیروی های ویژه ارتش پس از حملات موشکی و تخریب منزل معتز با بولدوزر، وارد منزل شده و تیر خلاص را بر پیکر نیم جان معتز رها کردند و از مرگ وی مطمئن شدند.صحنه بسیار هولناک و فجیعی بود.

گزارشگر اسرائیلی گفت: معتز وشحه عضو جبهه مردمی فلسطین است. وی سابقا در یکی از زندانهای اسرائیل در حبس بسر می برد.

وی افزود: اسرائیل با موجی از تنش و خشونت در مناطق فلسطینی روبرو شده است. مدتی پیش فلسطینیها با کوکتل مولوتوف اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها