فراخوان تظاهرات در سالروز اشغال بحرین

فراخوان تظاهرات در سالروز اشغال بحرین
پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 - 09:52

گروه های بحرینی در آستانه سومین سالروز اشغال کشورشان (14 مارس، 23 اسفند ماه) از سوی نیروهای سعودی، به برگزاری تظاهرات و تجمع های گسترده برای پایان دادن به این اشغالگری دعوت کردند.

به گزارش شبکه خبری العالم، نیروهای سیاسی و انقلابی بحرین از مردم خواستند تا مخالفت خود با اشغالگری را از راه های مسالمت آمیز نشان دهند. گروه های بحرینی بر ادامه انقلاب تا تحقق تمام اهداف و اخراج نیروهای سعودی و عقب نشینی آخرین نظامی مزدور شورای همکاری خلیج فارس از بحرین تاکید کردند.

نیروهای انقلابی بحرین همچنین بر مقاومت در برابر اشغالگران سعودی با استفاده از تمامی راه ها و ابزارهای قانونی تاکید کردند و همزمان با سالروز اشغال کشورشان خواستار بستن تمام راه ها شدند.

در همین خصوص پژوهشگران در همایشی که برای بررسی اشغال بحرین در لندن پایتخت انگلیس برگزار شد، دخالت عربستان در بحرین را نقض آشکار قوانین بین المللی دانستند. همچنین سخنرانان در این همایش نیز تاکید کردند که عربستان اشغالگر، حکومت منامه را تشویق کرد تا اقدامات سرکوبگرایانه خود علیه تظاهرکنندگان مسالمت آمیز را تشدید کند.

در 13 مارس 2011، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین، در این کشور حالت فوق العاده اعلام کرد و در 14 مارس همان سال نیروهای سعودی و نیروهای سپر جزیره با تحریک آمریکا و چراغ سبز کاخ سفید، بحرین را اشغال کردند تا در این تهاجم انقلاب مردمی این کشور را ساقط کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها