ادامه بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری

ادامه بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری
پنج‌شنبه 25 ارديبهشت 1393 - 14:32

العالم - نيروهاي رژيم اشغالگر اسرائيل بامداد امروز پنجشنبه 7 شهروند فلسطيني را در مناطق مختلف كرانه باختري رود اردن بازداشت كردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاري اخبار و اطلاعات فلسطين (وفا)، نيروهاي اسرائيل 2 شهروند فلسطيني را در اردوگاه بلاطه در شرق و يك شهروند ديگر را در روستاي برقه در غرب استان نابلس بازداشت كردند. اين نيروها همچنين خانه هاي اين سه شهروند را پيش از بازداشت بازرسي كرده و اسباب و اثاثيه آن را تخريب كردند.

وفا به نقل از منابع محلی نوشت : سه جوان و يك نوجوان 14 ساله فلسطيني نيز در دو اردوگاه العروب و الفوار در استان الخليل بازداشت شدند و به يك نفر ديگر نيز احضار شد.

نيروهاي رژيم اسرائيل تقريبا هر روز به خانه ها و مناطق مختلف كرانه باختري يورش برده و به بازرسي و بازداشت فلسطيني ها اقدام مي كنند.

از سوي ديگر، خبرنگارشبكه العالم در شهر اشغالي قدس گزارش کرد كه مسئولان رژيم اسرائيل ورود هشت شهروند فلسطيني ساكن قدس به مسجد الاقصي را در دوره هاي متفاوت زماني ممنوع كرده وخواستار وثيقه مالي براي آزادي آنها شدند.

به گفته خبرنگار العالم، شهرك نشينان صهيونيست گروه موسوم به "پرداخت هزينه" به يك خودروي شهروندان عرب در نزديك شهر الناصره در درون فلسطين اشغالي حمله كردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها