ولخرجی عجیب شاهزاده عرب در بیمارستان فرانسوی

ولخرجی عجیب شاهزاده عرب در بیمارستان فرانسوی
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 22:49

یک شاهزاده و تاجر اهل کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، طبقه هفتم بیمارستان"آمپرواز پاره" فرانسه را به طور کامل رزرو کرد تا هنگام معالجه بتواند نزدیکانش را در کنار خود جمع کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه فرانسوی"لوکانار انشینیه" به نقل از مرکز حمایت های عمومی از بیمارستان های پاریس نوشت: این شاهزاده عرب درخواست کرده است که تغییراتی چون قراردادن دوش در سرویس های بهداشتی، نوسازی صندلی ها و تخت های طبقه هفتم و نیز سرویس تامین غذای اختصاصی در این بیمارستان انجام شود.

این مرکز در پاسخ به انتقادات برخی ها مبنی بر عمومی بودن این بیمارستان گفته است: رزرو یک طبقه کامل از این بیمارستان بنا به دلایل امنیتی انجام شد و به همین دلیل قرار شد که در تاریخ 8 تا 14 ماه "می" جاری (17تا 24 اردیبهشت ماه 1393) در آن بخش از بیمارستان بیماری پذیرش نشود.

این مرکز افزود: بیمارستان در این زمینه خواسته پزشکی را برآورده کرد که عمل جراحی این شاهزاده را انجام داد زیرا این کار درآمد بسیار خوبی برای بیمارستان داشت.

به نوشته روزنامه "لوکانار انشینیه" این شاهزاده عرب هزینه کامل بیمارستان را با 30 درصد افزایشی که قانون فرانسه برای بیماران غیر مقیم تعیین کرده است، پرداخت کرد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها