عکس‌هایی از اشیای کشف شده در کاخهای قذافی

عکس‌هایی از اشیای کشف شده در کاخهای قذافی
پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 - 15:57

انقلابیون لیبی، پس از سرنگونی معمر قذافی دیکتاتور این کشور در کاخ های قذافی و خانواده اش به تصاویر و اشیاء عجیبی برخورد کردند که نشان دهنده رفاه زدگی شدید این خاندان با وجود فقر و محرومیت مردم بود.

از جمله عجایب کشف شده در کاخ های قذافی، اتاق "هنا" دخترخوانده یکساله قذافی بود که در جریان حمله آمریکا، کشته شد. همه اشیای این اتاق در محفظه های شیشه ای نگهداری می شد.
همچنین در منزل یکی از زنانش، مجسمه یک عروس دریایی که از جنس طلا وجود داشت. علاوه بر این، در کنار 10 مجسمه مرمر از زنان دوره رومی، یک باغ وحش کوچک و باشگاهی در داخل باغچه کاخ به چشم می خورد.
انقلابیون در کاخ پسرش معتصم، بلندگوهایی به شکل سنگ یافته اند. همچنین در حالی که ملت لیبی از کمبود برق رنج می برد، در کاخ های خاندان قذافی از مدرن ترین و گران ترین دستگاههای نورپردازی استفاده می شد.
علاوه بر این، انقلابیون در کاخ های خاندان قذافی تعداد زیادی خودرو و قایق تفریحی، عروسکهای بزرگ گرانقیمت، یک اسکلت و یک اسلحه کاملا طلا یافته اند.
اما همواره برای انقلابیون این سؤال مطرح بوده است که چرا دیکتاتور سابق لیبی، آلبوم تصاویر کنفرانسهای خبری کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه اسبق امریکا را نگهداری می کرد ؟!! 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها