کشتار ملت عراق با سلاحهای صهیونیستی

کشتار ملت عراق با سلاحهای صهیونیستی
پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 - 12:34

معاون رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق اعلام کرد که گروه های تروریستی به ویژه گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) و شبکه القاعده سلاح های پیشرفته ساخت رژیم صهیونیستی در اختیار دارند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "اسکندر وتوت" معاون رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق گفت: سلاحهای پیشرفته ساخت رژیم صهیونیستی که در اختیار گروه های تروریستی قرار دارد، از طریق سوریه و ترکیه به دست آنها رسیده است.

این نماینده عراقی کشورهای عربستان و قطر و ترکیه را به حمایت تسلیحاتی و مالی از تروریست ها برای به شکست کشاندن فرایند سیاسی در عراق متهم کرد.

معاون رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق افزود: نیروهای امنیتی دلایل و مدارکی در اختیار دارند که اثبات می کند این کشورها در حمایت از تروریستها و آموزش و ارسال آنها به عراق برای قتل شهروندان بی گناه و هدف قرار دادن نهادهای دولتی دست دارند.

وی همچنین از روی آوردن تروریستها به استفاده از غیرنظامیان در شهر فلوجه به عنوان سپر انسانی برای حمایت از خود خبر داد و تاکید کرد: نیروهای ارتش منتظر فرصت و زمان مناسب برای حمله به تروریست های این شهر هستند.

وتوت تصریح کرد: نیروهای ارتش می توانند در هر زمان به شهر فلوجه حمله برده و تروریستها را قلع و قمع کنند؛ اما ارتش نگران غیرنظامیان است که تروریستها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

مقامات عراقی پیشتر نیز پیام هایی را که دستگاه اطلاعاتی عربستان برای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) ارسال کرده بود، فاش کردند، در این پیام ها، از گروه داعش خواسته شده بود، کسانی که سنی های میانه رو توصیف شده بودند، ترور شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها