دعوا بر سر جسد رهبر یک فرقه هندی!

دعوا بر سر جسد رهبر یک فرقه هندی!
شنبه 10 خرداد 1393 - 21:54

العالم - همسر رهبر یکی از فرقه های هندی با شکایت به دادگاه، تحویل گرفتن جسد همسرش از پیروانش که حاضر نیستند مرگ او را باور کنند، خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مسئولان پزشکی و بهداشت ایالت پنجاب شمالی، گواهی داده اند که "اشوتوش ماهاراج"، در تاریخ 29 ژانویه گذشته فوت کرده است، اما پیروان او از باور مرگ او سر باز می زنند و بر این باورند که او به زودی بر می گردد و در زمان حاضر، در حالت تامل به سر می برد و مدتی که بگذرد، نزد آن ها برمی گردد.

پیروان این ماهاراج، جسد او را در سردخانه ای گذاشته اند تا پس از طی مرحله تامل ! بار دیگر زنده شود و رهبری آن ها را به عهده بگیرد.

به نوشته روزنامه "ایندیا تایمز" ماهاراج که هفتاد سال سن داشت، یکی از معدود "خدایان نور" در نزد هندی ها به شمار می رود و به گمان این روزنامه، این شخص میلیون ها پیرو در سراسر جهان دارد.

سخنگوی ماهاراج اصرار دارد که رهبر او نمرده است بلکه "در بالاترین سطح تامل به سر می برد" و همچنان در قبال آن چه اطراف او می گذرد، هوشیار است.

این در حالی است که همسر و فرزند این رهبر هندی، با شکایت به دادگاه، استرداد جنازه او را جهت سوزاندن خواستار شدند.

همسر و فرزند ماهاراج تاکید کردند که پیروان این رهبر هندی، با نگهداری جنازه او در سردخانه، به دنبال به دست آوردن سهمی از ثروت 100 میلیون دلاری او هستند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها