انهدام دو خودروی نظامی داعش در فلوجه

انهدام دو خودروی نظامی داعش در فلوجه
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:54

منبعی در فرماندهی عملیات الانبار از انهدام دو خودروی نظامی گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) و هلاکت سرنشنیان آن در فلوجه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در گفت و گو با سایت عراقی سومریه نیوز خاطرنشان کرد که روز گذشته فرماندهی عملیات الانبار با نظارت مستقیم مقر عملیات مشترک، به مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه النعیمیه در فلوجه حمله کرد، و توانست دو خودروی نظامی آنها را منهدم کرده و سرنشینان آن را به هلاکت برساند.
منبعی دیگر در فرماندهی عملیات الانبار گفت: در پی عملیاتی در جنوب فلوجه 10 تروریست از پای در آمده و یک پایگاه و مسلسل آنان نیز منهدم شده است.
همچنین نهادهای مبارزه با تروریسم عراق روز یکشنبه خبر از جلوگیری از حملات تروریست های داعش به منطقه الهیاکل واقع در جنوب فلوجه دادند که در این عملیات هفت نفر از اعضای عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
این نهادها از آغاز عملیات پاکسازی شهرک های منطقه الهیاکل از بقایای عناصر داعش توسط عشایر البوعزام در فلوجه و عشایرهم پیمان آنان خبردادند.
نیروهای عراقی همچنین توانستند در اخراج افراد مسلح از الرمادی پیشرفت محسوسی داشته باشند، و به پیشروی خود در درگیری در فلوجه ادامه دهند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها