یک روزنامه انگلیسی پیشنهاد کرد:

تحریم جام جهانی در اعتراض به میزبانی قطر

تحریم جام جهانی در اعتراض به میزبانی قطر
جمعه 16 خرداد 1393 - 08:33

یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد، تنها راه برای مقابله با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر، تحریم این بازیها است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی نوشت: واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی سال 2022 به قطر از ابتدا مشکوک بود و تنها روش برای پایان دادن به این جنجال اقدام اروپا به تحریم جام جهانی 2022 است .
دیلی میل افزود : فدراسیون های فوتبال انگلیس ، آلمان ، ایتالیا ، هلند ، اسپانیا ، پرتغال و فرانسه می توانند با تحریم جام جهانی 2022 ، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را در برگزار کردن جام جهانی در تنگنا بگذارند . 
این در حالی است که وکیلی آمریکایی به نام مایکل گارسیا همراه گروه خود به تحقیق درباره تقلب در انتخاب میزبان جام جهانی 2022 می پردازد که نتیجه تحقیقاتش را در روز 9 ژوئن 2014 اعلام خواهد کرد و پیش بینی می شود که با مسئولان قطری نیز در کشور عمان برای بررسی این موضوع دیدار کند.
در این هفته بارها از فیفا درخواست شده که قرعه کشی انتخاب میزبان جام جهانی 2022 را دوباره برگزار کند زیرا مدارک جدیدی به دست آمده که نشان می دهد که "محمد بن همام"رئیس مستعفی و قطری تبار کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 5 میلیون دلار رشوه به برخی مسؤولان فیفا برای انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 پرداخت کرده است.
جیم بویس معاون رئیس فیفا آمادگی این نهاد ورزشی بین المللی را برای برگزاری مجدد قرعه کشی انتخاب میزبان جام جهانی 2022 در صورت ثابت شدن ادعای تقلب اعلام کرده است .
لرد مک دونالد دادستان کل سابق انگلیس مدارک جدید تقلب در قرعه کشی انتخاب میزبان جام جهانی 2022 را تخلفی بسیار بزرگ توصیف کرد و افزود : مدارک جدید نشان می دهد که انتخاب کشوری کوچک برای میزبانی بزرگترین مسابقات فوتبال جهان با تخلف همراه بوده است .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها