حمایت قطر، عربستان و امارات از تروریست ها و سپاس دختر صدام

حمایت قطر، عربستان و امارات از تروریست ها و سپاس دختر صدام
جمعه 23 خرداد 1393 - 12:35

العالم - "رغد صدام" با تشکر از قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی اعلام کرد که به زودی به الانبار می روم تا به داعش بپیوندم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "القدس العربی"، "رغد صدام" دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق در صفحه تویترش نوشت: من اولین مجاهد زن در تشکیلات داعش خواهم بود و در بالا بردن روحیه اعضای داعش برای جنگ علیه ارتش عراق تلاش خواهم کرد. من ازعربستان ، قطر و امارات به خاطر پشتیبانی‌های شان از داعش بسیار متشکرم.

دختر رئیس معدوم حزب "بعث" در گفتگوی تلفنی با روزنامه قدس العربی ضمن حمایت از جنایات تروریست ها به ویژه "عزت ابراهیم الدوری" در شهرهای عراق اذعان کرد که تحولات عراق را لحظه به لحظه پیگیری می کند.

چندی پیش پلیس اینترپل اعلام کرد، دولت عراق نام رغد صدام را در فهرست ۲۰ نفره افراد تحت پیگرد در اردن قرار داده است؛ بغداد همچنین از اردن خواست تا این افراد را از طریق اینترپل به دولت عراق تحویل دهد.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مسئولان اردنی به رغد صدام ابلاغ کردند که آنها هرگز به این درخواست‌ها توجهی نخواهند کرد و همچنان از او حمایت می‌کنند. البته تا زمانی که وی هیچ‌گونه فعالیت سیاسی و رسانه‌ای در اردن نداشته باشد.

بر اساس اين گزارش، رغد صدام به اتهام پشتيباني و حمايت مالي از عمليات هاي تروريستي در عراق از سوي اينترپل تحت تعقيب است.

پلیس بین الملل اين حكم بازداشت را به درخواست دولت عراق و بدليل نقش دختر ديكتاتور سابق عراق در عملياتهاي تروريستي و قرباني‌ كردن افراد بي‌گناه صادر كرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها