امام مسجد قدس در صیدا:

حمایت عربستان از داعش از روز روشن تر است

حمایت عربستان از داعش از روز روشن تر است
جمعه 30 خرداد 1393 - 09:41

شیخ "ماهر حمود" امام مسجد قدس در شهر صیدا در جنوب لبنان تاکید کرد که حمایت عربستان از گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) از روز روشن تر است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "ماهر حمود" امام مسجد قدس شهر "صیدا" در جنوب لبنان در گفت و گو با خبرگزاری لبنانی "آسیا" در تایید اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات منطقه گفت: دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا گفت که اگر حزب الله در سوریه علیه تروریست ها نمی جنگید، چه بسا امروز داعش در بیروت حضور داشت.

وی با اشاره به مواضع مسئولان سعودی در متهم کردن دولت "نوری مالکی" نخست وزیر عراق به رفتار طائفه ای و فرقه ای در این کشور، این مواضع و اظهارات اخیر "سعود الفیصل" وزیر خارجه سعودی را مضحک خواند.

امام مسجد قدس شهر صیدا افزود: همه می دانند که حمایت عربستان از تروریست های داعش و دیگر گروههای تندوری تروریست به ویژه در سوریه نیازی به دلیل و برهان ندارد و از روز روشن تر است.

شیخ ماهر حمود همچنین به حمایت مسئولان سعودی از گروههای تکفیری اشاره کرد و موضع عربستان درقبال گروههای تروریستی را "دروغی بزرگ" توصیف کرد.

مسئولان سعودی هرگونه حمایت خود از گروههای تروریستی فعال در سوریه و عراق را رد می کنند اما برخی گزارشها حاکی است که آنها از این گروهها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند.

پربیننده ترین خبرها