تداوم عملیات ارتش سوریه در حلب و حومه دمشق + فیلم

جمعه 30 خرداد 1393 - 14:59

ارتش سوریه به عملیات خود در منطقه راهبردی "الملیحه" استان "ریف دمشق" ادامه داد و مواضع تروریست ها را در حومه غربی شهر "درعا" و مناطق "بنی زید" و "بستان القصر" در استان حلب را زیر آتش سنگین خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه اخیراً بخش هایی از منطقه "عتمان" در حومه شمالی شهر "درعا" را از تروریست ها بازپس گرفت و در حمله به مواضع گروه های مسلح در مناطق "انخل" و "داعل" در حومه غربی این شهر، چند عضو ارشد گروه های تروریستی را به هلاکت رساند.  

توپخانه ارتش نیز مواضع اعضای گروه مسلح موسوم به "جبهه اسلامی" را در مناطق "مارع" و "تل رفعت" در حومه شهر حلب گلوله باران کرد. نظامیان ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست ها در "بنی زید" و "بستان القصر" که گروه های مسلح از آن برای شلیک موشک و خمپاره به سوی مناطق مسکونی شهر حلب استفاده می کردند، تخریب کرد. 

"حسن الحسن" کارشناس نظامی سوری امروزجمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ارتش تلاش خود را به هدف قرار دادن اماکنی که تروریست ها از آنجا به سوی مناطق مسکونی موشک و خمپاره شلیک می کنند، معطوف کرده است. ارتش روز به روز موفقیت هایی را در نبرد با افراد مسلح بدست می آورد و پیشروی بیشتری می کند. می توان گفت که اکثر گروه های مسلح فعال در حلب متفرق و محاصره شده اند و در آینده نزدیک سرکوب خواهند شد.

ارتش همچنین در استان "ریف دمشق" مانع نفوذ گروهی از افراد مسلح از مناطق "الضمیر" و "جیرود" به منطقه "القسطل شد" و همه مهاجمان را به هلاکت رساند. توپخانه ارتش نیز مواضع گروه های مسلح را در منطقه "خان الشیح" زیر آتش گرفت.

ارتش سوریه همچنین در حومه شرقی شهر دمشق ساختمانی را که تعدادی از اعضای گروه مسلح "جبهه النصره" در آن مخفی شده بودند، تخریب کرد و تمامی تروریست ها را به هلاکت رساند. عملیات ارتش در منطقه "الملیحه" نیز همچنان ادامه دارد.

 20 – 09:46

پربیننده ترین خبرها