عملیات ارتش عراق علیه تروریست‌ها در موصل و تکریت

شنبه 31 خرداد 1393 - 23:19

بغداد(العالم) – نیروهای عراقی در عملیاتی همه جانبه ضد گروه های تروریستی در موصل،تکریت و تلعفر، ضربه‌های سنگینی را به این گروه‌ها وارد کرده اند.

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه العالم در گزارشی از جدیدترین تحولات عراق تأکید کرد، استانهای صلاح الدین و نینوی در ساعت های آینده شاهد درگیری های شدیدی میان ارتش عراق و تروریست ها خواهد بود.

وی افزود: اوضاع امنیتی در رمادی و فلوجه به خاطر کمک مردم و عشایر به نیروهای ارتش،  بهتر شده است.    
نیروهای عراقی در مرکز صلاح الدین به ویژه سامرا، بلدات و الاسحاقی با حمله به مراکز تجمع تروریست ها، دهها تروریست را به هلاکت رساندند.
نیروهای ارتش عراق با تسلط بر اکثر مناطق شهر تلعفر، در حال در هم کوبیدن تروریست ها هستند، که این امر منجر به فرار تروریست ها به سمت موصل شده است.
درگیریها طی دو روز گذشته میان ارتش عراق و گروهک تروریست داعش و بازپس گیری چند جاده در شمال عراق، از آماده شدن ارتش عراق برای عملیاتی بزرگ در این منطقه حکایت دارد.
به نظر می رسد استان صلاح الدین در ساعات یا روزهای آتی شاهد درگیری های شدیدی به ویژه در برخی از مناطق تکریت باشد.
نیروهای ویژه و لشکر طلایی عراق با کمک نیروی هوایی در برخی نقاط اقدام به عملیات پیشدستانه کرده و برخی از عشایر و مردم شهر رمادی نیز برای تعقیب تروریست ها به یاری نیروهای امنیتی و ارتش عراق شتافتند.
از شهر فلوجه نیز خبر می رسد که ارتش عراق در این شهر موفقیتهای بزرگی در مبارزه علیه تروریست ها کسب کرده است.  
به گفته فرماندهان پلیس و ارتش استان دیالی، شمار زیادی از مردم ، عشایر و نیروهای امنیتی این استان در برابر تروریست ها ایستاده اند.
اMKH-21-11:33
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها