ادعای عجیب داعش درباره دو شهید فلسطینی

ادعای عجیب داعش درباره دو شهید فلسطینی
شنبه 7 تير 1393 - 15:57

درحالیکه همه اقدامات "داعش" از زمان به وجود آمدن این گروه تروریستی در راستای منافع رژیم صهیونیستی بوده است، سایتهای حامی تروریستهای "داعش" ادعا کردند، دو فلسطینی که جمعه گذشته در جریان حملات صهیونیستها به شهادت رسیدند، از اعضای این گروه بودند !

 

ناظران درباره توطئه داعش ضد مقاومت فلسطين هشدار داده اند

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه‌های وابسته به گروه تروریستی "داعش" برای توجیه این ادعا با انتشار تصاویری تأکید کردند که در مراسم تشییع پیکر این دو فلسطینی تعداد بسیاری پرچم داعش حمل می‌شد.
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی ظهر جمعه خودرویی را که این دو فلسطینی در جاده ساحلی نزدیک اردوگاه "الشاطی" در نوار غزه سوار بر آن بودند هدف قرار دادند.
ناظران با اشاره به اهداف مشترک و نزدیک رژیم صهیونیستی و گروه تروریستی داعش در منطقه، و منافعی که این رژیم از اقدامات داعش علیه سوریه و عراق برده است؛ هدف داعش از اینگونه اقدامات را توجیه حملات وحشیانه صهیونیستها به غزه نزد افکار عمومی در دنیا عنوان کرده‌اند. آنان همچنین درباره توطئه ای که گروه تروریستی داعش ضد مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین تدارک دیده است هشدار دادند.

ادعای هواداران گروه تروریستی داعش در حالی است که این دو شهید فلسطینی از اعضای گروهانهای "ناصر صلاح الدین" در غزه بودند.
"عزت الرشق" عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت این دو نیروی مقاومت، در بیانیه ای این حملات را بیانگر حماقت سیاسی رژیم صهیونیستی دانست.
عزت الرشق تأکید کرد که خون شهدا به هدر نخواهد رفت.
وی افزود: هدف از این ترورها، مشغول کردن افکار عمومی شهرک نشینان از سه صهیونیستی است که ناپدید شده اند.
عزت الرشق خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس پس از ناتوانی در یافتن این سه صهیونیست، دچار سردرگمی شده و هر روز بیشتر احساس شکست می کند.
عزت الرشق اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس از طریق حملات اخیر به غزه به دنبال آن است که اوضاع را به هم بزند، و این امر حاکی از افزایش اقدامات این رژیم در آینده است؛ که البته خود این رژیم مسؤول پیامدهای آن خواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها