پخش فایل صوتی ربوده شدن سه شهرک نشین

پخش فایل صوتی ربوده شدن سه شهرک نشین
پنج‌شنبه 12 تير 1393 - 11:22

العالم - رسانه های صهیونیستی یک فایل صوتی پخش کرده اند که می گویند در دقایق نخستین ربوده شدن سه شهرک نشین ضبط شده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های صهیونیستی یک فایل صوتی از لحظات اولیه عملیات ربایش سه شهرک نشین را منتشر کردند که پلیس رژیم صهیونیستی هنگام تماس یکی از ربوده شدگان ضبط کرده است.

طبق این فایل صوتی، یک رباینده از یکی از صهیونیستهای ربوده شده می خواهد تا سر خود را پایین نگه دارد؛ رسانه های صهیونیستی خاطرنشان کرده اند در همین زمان پلیس این رژیم بارها تلاش کرده با آنها تماس بگیرد اما کسی پاسخ نمی داد.

همچنین در این فایل صوتی برخی سخنان ربایندگان شنیده می شد که به فرد دیگری اطلاع می دادند سه نفر را ربودیم و نشانه های شادی و سرور در طول سخنان آنها احساس می شد.

در فایل صوتی ضبط شده که رسانه های صهیونیستی منتشر کرده اند، صدای یکی از افرادی که صهیونیست ها را به اسارت گرفته است به گوش می رسد که می گوید: سه تن را ربودیم. آن گاه از شادی زیر آواز می زند و یا حبیبی سر می دهد و در پایان فایل صوتی می گوید: خدایا شکرت.

رسانه های صهیونیستی می گویند که یکی از سه نفر ربوده شده که "گیل" نام دارد، با پلیس تماس می گیرد و تلفن همراهش روشن می ماند، به گونه ای که پلیس سعی کرد با وی تماس برقرار کند و در نهایت توانست آن گفت وگو را ضبط کند.

رژیم صهیونیستی به بهانه ربوده شدن و قتل این سه صهیونیست، تا کنون حملات زیادی علیه فلسطینیان انجام داده و شمار زیادی را زخمی و تعدادی از فلسطینیان را نیز زخمی کرده است. همچنین صهیونیست ها یک جوان فلسطینی را ربوده و او را به قتل رساندند که به اعتراض و تظاهرات گسترده فلسطینی ها و درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی منجر شد.  

پربیننده ترین خبرها