هشدار حماس به رژیم اشغالگر قدس

جمعه 13 تير 1393 - 13:13

العالم - مسئولان گردان های عز الدین قسام به رژیم اشغالگر هشدار دادند در صورت حمله به غزه این رژیم تعیین کننده سرنوشت جنگ نخواهد بود.

به گزارش "مصطفی عبدالهادی" خبرنگار العالم ازغزه، تمام نشانه ها حاکی از آن است که رژیم اشغالگر به سمت یک تجاوزگری روزافزون همراه با افزایش تهدید در سطوح سیاسی و نظامی علیه غزه در حال حرکت است.

در زمان حاضر تمام نشانه ها دال بر تجاوزگری روزافزون صهیونیست ها به غزه و یادآور شرایط قبل از 2 جنگ گذشته است. در روز های اخیر گروه های مقاومت برخی توانمندی های دفاعی خود را برای مقابله با رژیم اشغالگر و برحذر داشتن آن از تجاوزگری به غزه به نمایش گذاشتند.

حملات و تجاوزگری ها در اشکال متعدد علیه نوار غزه همزمان با تهدیدهای مختلف در سطوح سیاسی و نظامی ادامه دارد. در مقابل، گروه های مقاومت نیز در پاسخ به تجاوزگری پیاپی و پراکنده اسراییل، راکت هایی به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

مسئولان گردانهای قسام شامگاه دیروز نشستی مطبوعاتی برگزار کردند که به نظر می رسد اقدامی پیشدستانه، با توجه به پیش بینی ها از تداوم حملات روز افزون به نوار غزه باشد. این پیش بینی ها از اظهارات مقام های اسراییلی در سطوح سیاسی و نظامی برداشت می شود.

مسئولان گردانهای قسام در نشست مطبوعاتی خود هشدار دادند که مقاومت ناتوان نیست و در صورت حمله احتمالی به نوار غزه پاسخی درخور خواهد داد.

گروههای مقاومت در روز های اخیر برخی توانمندی های خود را برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند تا پیامی آشکار برای رژیم اشغالگر باشد مبنی بر اینکه اگر جنگ را آغاز کند، خود تعیین کننده روند و یا پیامدها و یا تحولات میدانی این جنگ نخواهد بود.

در این نشست تاکید شد، تمام گروههای مقاومت هماهنگی های لازم را با یکدیگر به عمل می آورند و تهدیدهای اسراییل را جدی می گیرند.

3-22:34

پربیننده ترین خبرها