11 زخمی درادامه حملات صهیونیستها به غزه

11 زخمی درادامه حملات صهیونیستها به غزه
پنج‌شنبه 12 تير 1393 - 09:25

العالم- حملات هوایی جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل به مناطق مختلف باریکه غزه دربامداد روز پنجشنبه، یازده فلسطینی زخمی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  " اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین درغزه گفت حال یکی از مجروحان حملات هوایی اسرائیل به باریکه غزه ، وخیم است ولی جراحت بقیه مجروحان، شدید نیست.

القدره افزود که هفت نفر از مجروحان از جمله یک زن مُسن و یک دختر از منطقه بیت لاهیا و چهار مجروح فلسطینی از شهر غزه به بیمارستان کمال عدوان در شمال باریکه غزه منتقل شدند.

یک منبع امنیتی اعلام کرد جنگنده های اف 16 ارتش رژیم اسرائیل، دست کم 12 حمله به مناطق مختلف بیت لاهیا و بیت حانون در شمال باریکه غزه و شهر غزه و رفح در جنوب باریکه غزه انجام دادند و دراین حملات، برخی از مواضع وابسته به گروه های مقاومت فلسطین را هدف قرار دادند.

به گفته شاهدان، دریکی از این حملات، یک باشگاه ورزشی دربیت لاهیا هدف قرار گرفت که براثرآن ،هفت شهروند فلسطینی زخمی شدند و به این باشگاه و برخی از منازل مسکونی آسیب وارد شد.

شاهدان افزودند در برخی از این حملات، مراکز آموزشی وابسته به گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس و گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت مردمی هدف قرار گرفت و چند موشک نیز به فضایی خالی ازجمله منطقه ای در مجاورت ساختمان دانشکده کشاورزی وابسته به دانشگاه الازهر در بیت حانون اصابت کرد.

باریکه غزه از دو هفته پیش و بعد از ناپدید شدن سه شهرک نشین صهیونیست،هدف حملات مستمر نیروهای رژیم اسرائیل قرار دارد.

نیروهای رژیم اسرائیل به بهانه یافتن شهرک نشینان ناپدیده شده که از دوازدهم ژوئن گذشته در نزدیک الخلیل درکرانه باختری رود اردن ناپدید شده بودند،به مناطق مختلف فلسطینی یورش بردند و شمار زیادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند.

جسد این 3 جوان اسرائیلی عصر روز دوشنبه در کرانه باختری رود اردن پیدا شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل حماس را عامل اصلی ربوده شدن و قتل این 3 جوان معرفی کرده ولی هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهایش ارائه نکرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها