بحرین عناصر بازگشته از عراق و سوریه را نصیحت می‌کند !

بحرین عناصر بازگشته از عراق و سوریه را نصیحت می‌کند !
شنبه 14 تير 1393 - 08:49

وزارت کشور بحرین فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی را که در عراق و سوریه در کنار گروه‌های تروریستی جنگیده‌اند فراخوانده، و آنها را نصیحت کرده است !

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری "اللؤلؤه" تأکید کرد، وزارت کشور بحرین پس از فراخواندن شماری از عناصری که در سوریه و عراق جنگیده‌اند، به صورت رسمی دادخواستهایی را علیه آنها تنظیم کرده است، و از والدین آنها خواسته است تا فرزندانشان را زیر نظر داشته باشند و آنان را در این زمینه نصیحت کنند.
این وزارتخانه همچنین از ثبت دادخواستهایی علیه برخی افراد مشکوک به کمک مالی به برخی طرفهای خارجی خبر داد.
"طارق حسن الحسن" رئیس اداره امنیت بحرین هم به شهروندان در خصوص مشارکت یا دعوت و یا تحریک برای جنگ در دیگر کشورها هشدار داد و گفت، هر کسی که ثابت شود در اینگونه کارها دست داشته باشد، از سفر منع می شود.
وی افزود که اقدامات نظارتی و قانونی لازم برای جلوگیری از ارسال کمکهای مالی به خارج با کمک و هماهنگی بانک مرکزی بحرین اتخاذ شده است.
سایت اللؤلؤه خاطرنشان کرد: مسؤولان بحرینی مواضع و اظهارات متناقضی را در خصوص حوادث سوریه و عراق بیان کرده اند، و درحالیکه "سمیره رجب" سخنگوی دولت بحرین از گروه تروریستی داعش تمجید کرده، پادشاه این کشور خواستار اتخاذ تدابیری برای مقابله با گسترش فعالیت داعش شده است.

پربیننده ترین خبرها