وفاق: مردم بحرین باید تصمیم گیرنده باشند نه یک خانواده

وفاق: مردم بحرین باید تصمیم گیرنده باشند نه یک خانواده
يکشنبه 15 تير 1393 - 12:33

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تأکید کرد، خواسته مخالفان این است که مردم تصمیم گیرنده نهایی باشند نه خانواده حاکم.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" در دیدار با ساکنان منطقه کرانه گفت: تفکر برخی اینگونه است که ما با شمشیر روی کار آمده ایم و باید با شمشیر ادامه دهیم؛ ولی ما مردم (بحرین) به چنین موضوعی رضایت نمی دهیم؛ و کرامت ما اجازه چنین کاری را نمی دهد.

شیخ سلمان ادامه داد: مطالبات مخالفان درباره مشارکت، به هدف تغییر واقعیت سیاسی است به صورتیکه تصمیم گیرنده نهایی مردم باشند؛ ولی اکنون تصمیم نهایی در دست یک خانواده است؛ ما می خواهیم این امر به مردم واگذار شود.
دبیر کل جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد، راهکارهای پیشنهادی باید مهر تایید مردم بحرین را داشته باشد، جمعیت وفاق و مخالفان رژیم، نمی توانند از سوی مردم با گزینه ای موافقت یا مخالفت کنند ما گزینه های مختلف را جهت اعلام موافقت یا مخالفت آنان به مردم پیشنهاد می دهیم.
شیخ سلمان گفت: تاثیرات کشورهای منطقه تاکنون منفی بوده و انتظار نمی رود که بیش از این افزایش یابد، مداخله نظامی مستقیم عربستان و امارات درامور بحرین بسیارافزایش یافته است.
وی افزود: علیرغم فشارهای زیاد و تبعیض باید از فتنه های طایفه ای دوری کنیم.
شیخ سلمان خاطرنشان کرد: مساجد ما تخریب و به مقدسات توهین شده ،حال چگونه می توان میان سکوت نکردن در برابر آن و وارد نشدن به فتنه، توازن ایجاد کرد ولی در این مسیر هوشیاری شیخ عیسی قاسم و سید عبدالله موجب گذر از این مرحله شد ما تاکنون نگفته ایم که اهل سنت به ما ستم کرده بلکه از ستم رژیم سخن گفته ایم .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها