فرود 400 تُن بمب و موشک در غزه طی دو روز

فرود 400 تُن بمب و موشک در غزه طی دو روز
چهارشنبه 18 تير 1393 - 19:24

یک افسر اسرائیلی فاش کرد که در دو روز گذشته، دست‌کم 400 تُن بمب و موشک بر سر اهالی غزه فرود آمده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "موشه یعالون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تعهد کرد که در روزهای آینده، گسترۀ حملات به غزه را افزایش دهد.

رادیو رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که این تهدید یعالون پس از نشستی صورت گرفت که با افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی و سازمان امنیت عمومی و نماینده کابینه در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برای ارزیابی تحولات امنیتی داشت.

در این میان، خبرگزاری آناضول گزارش داد که یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی از ریختن 400 تُن بمب و موشک بر سر غزه در دو روز گذشته خبر داد.

وی که از افسران نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است، با بیان این که گستره این عملیات، افزایش خواهد یافت، خاطر نشان کرد: اسرائیل، اقدامات نظامی را با اقدامات سیاسی به صورت موازی، همراه خواهد کرد.

"اویحای ادرعی" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز پیش از این اعلام کرده بود که ارتش این رژیم، شب گذشته، 160 مکان را در مناطق مختلف غزه، هدف قرار داده است.

وی افزود: از ابتدای عملیات تاکنون 440 مکان را هدف قرار داده ایم و هنوز اهداف بسیاری را هم مد نظر داریم.

ادرعی در پیامی که بر روی صفحه تویتر خود نوشت، از هدف قرار دادن مقر وزارت امنیت داخلی و امنیت ملی و مرکز پلیس دریایی غزه خبر داد.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه شب، حملات نظامی گسترده ای آغاز کرد که تا صبح چهارشنبه به کشته شدن دستکم 28 فلسطینی و زخمی شدن 204 تن دیگر انجامیده است.
26

پربیننده ترین خبرها