عضو جمعیت وفاق: مردم بحرین از حق خود کوتاه نمی آیند

عضو جمعیت وفاق: مردم بحرین از حق خود کوتاه نمی آیند
جمعه 20 تير 1393 - 15:06

العالم - عضو دبیرخانه جمعیت وفاق با تاکید بر اینکه ملت بحرین از حقوق خود صرف نظر نخواهد کرد، گفت: فعالیت سیاسی به شجاعت نیاز دارد.

به گزارش شبکه خبری العالم، "بشری الهندی" در دیدار با مردم الغریفه در خصوص اوضاع سیاسی بحرین، اظهار کرد: اعمال فشارهای (رژیم آل خلیفه) بر مردم این کشور به حدی شده تا سر تسلیم در مقابل رژیم آل خلیفه فرود آورند و از حقوق خود چشم پوشی کنند، اما سران این رژیم هیچگاه به نتیجه مورد نظر نخواهد رسید.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی فعلی، مردم بحرین باید شجاع و قوی باشند و این ویژگی درونی انسان زمانی ظاهر می شود که شخص صبر و تحمل خود را در برابر مشکلات بیشتر کند.

الهندی بر اهمیت مستندسازی حوادث سیاسی حتی اگر آن حادثه کوچک باشد، تاکید کرد و گفت: حق باید به صاحبانش بازگردد، همچنین مستند کردن حوادث سیاسی می تواند دلیل و مدرکی بر ایستادگی و مقاومت ملت ستمدیده بحرین و نیز شاهدی تاریخی برای نسل های بعد باشد.

عضو دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین همچنین با اشاره به اهمیت نقش زن در همراهی با خانواده های شهدا و اسیران و دیدار و دلجویی از آنان، افزود: این امر تاثیر روحی بسیار مفیدی برای این خانواده ها دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها