حملات تلافی‌جویانه مقاومت افزایش می‌یابد

يکشنبه 22 تير 1393 - 22:46

غزه، العالم- سخنگوی گردان‌های صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین گفت: با توجه به تجاوزات‌ بی‌رحمانه اشغالگران علیه ملت فلسطین و کشتار و جنایت‌های آنان در سراسر غزه، مقاومت فلسطین حملات خود را به اراضی اشغالی افزایش می‌دهد.

ابومجاهد در گفت و گو با شبکه العالم گفت: دشمن امروز اعتراف کرد که علی رغم کنترل نظامی گسترده ای که بر مکان های سقوط موشک های مقاومت دارد تعدادی از نیروهایش هدف قرار گرفته اند.

وی افزود: اشغالگران همچنین تاکید کرده اند که مقاومت، اهداف نظامی آنها را در شمال و جنوب غزه در اشکول و عسقلان و نیز تعدادی از شهرهای اشغالی سال 1948 هدف حمله قرار داده و باید بدانند که مقاومت بعد از این نیز با قدرت به کشتار زنان و کودکان بی گناه فلسطینی توسط آنان پاسخ خواهند داد.

ابومجاهد خاطرنشان کرد: دیروز مقاومت فلسطین توانست نبردی اسطوره ای انجام دهد، چنان که در مقابل نیروی یگان ویژه اسرائیل که سعی داشت وارد منطقه السودانیه شود، مقاومت کرد و با رویارویی مستقیم با صهیونیست ها توانست تعدادی از تفنگداران دشمن را هدف قرار دهد. اگرچه صهیونیست ها به زخمی شدن 4 تن از نیروهایشان اعتراف کرده اند، اما احتمالا تعداد قربانیان بیشتر از این است.

وی افزود: این عملیات از نظر اشغالگران آغاز حمله زمینی بود و تهدیداتی که علیه مردم فلسطین در شمال غزه وجود دارد جزئی از جنگ روانی آنهاست، اما در هر حال اگر دشمن اشغالگر جنگ زمینی را آغاز کند بداند که سخت غافلگیر خواهد شد.

ابومجاهد تصریح کرد مقاومت فلسطین تا این لحظه به بمباران اهداف اسرائیلی ها در داخل اراضی اشغالی ادامه می دهد و همین دلیلی است بر این که مقاومت از پاسخ دادن به حملات آنها دست نکشیده و با توانایی بسیار خوب در زمینه توان موشکی، به این پیکار ادامه می دهد.

وی تاکید کرد که مقاومت تا کنون از بخش کوچکی از توان موشکی خود استفاده کرده و قادر است این جنگ را نه فقط برای چند روز بلکه به مدت چندین هفته ادامه دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها