فیلم: رعب و وحشت در اراضی اشغالی فلسطین

دوشنبه 23 تير 1393 - 15:27

مقاومت فلسطین، موفق شد مقوله "امنیت" صهیونیست ها در اراضی اشغالی را بایگانی کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی از فلسطین اشغالی، از برباد رفتن امنیت صهیونیست ها در همه اماکن اراضی اشغالی خبر داد.
این گزارش با اشاره به اصابت موشک های مقاومت به مناطق "زخرون" و "الخضیره"، تاکید می کند که گنبد آهنین، برای مقابله با ده ها موشک فلسطینی که به مناطق "حولون"، "گوش دان"، "بتیام"، "عسقلان"، "اشدود" و جنوب اراضی اشغالی شلیک شد، فعال بوده است.

"حبیب نهری" از شهرک نشینان صهیونیست "عسقلان" گفت: "وحشت زده شده بودیم، همه مردم خودروهای خود را متوقف، و سعی کردند جایی برای مخفی شدن پیدا کنند .. واقعا ترسناک بود."

از سوی دیگر در شهرک صهیونیست نشین "شاعر هنگیو" اصابت یک موشک قسام، موجب آتش سوزی در این شهرک شد و یک منزل دیگر نیز در همین شهرک در شورای منطقه، هدف اصابت موشک قرار گرفت، یک دقیقه پس از آن یک منزل دیگر، در همان نزدیکی که از آن به عنوان نمایشگاه استفاده می شد، به صورت مستقیم هدف قرار گرفت.

موشک های دیگری به داخل شهرک اشکول اصابت کرد، به صورتیکه آتش نشانی و آمبولانس های رژیم صهیونیستی، حتی یک لحظه آرام و قرار نداشتند.

در این میان، در بیمارستان "کبلان" واقع در "روحوفات" در فاصله 40 کیلومتری غزه، دو بخش برای مراقبت های ویژه تخلیه شد.

"هیثم ابوالغزلان" مسؤول واحد تبلیغات جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، در برنامه "العین الاسرائیلیة" از شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی، به بهانه اینکه یهودیان، هیچ جای جهان جز در اراضی اشغالی فلسطین امنیت ندارند، آن ها را به این سرزمین آورد.
وی خاطرنشان کرد: "مقاومت فلسطین، با شلیک موشک هایی دوربرد و رساندن جنگ به دورترین شهرهای فلسطین اشغالی، عملا ادعای "امنیت" برای صهیونیستها در اراضی اشغالی فلسطین را بایگانی کرد.
ابوالغزلان تاکید کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای این عملیات مقاومت فلسطین، مهاجرت معکوسی است که به زودی از فلسطین اشغالی به دیگر کشورهای جهان شاهد خواهیم بود. صهیونیست ها وقتی بدانند که فلسطین، سرزمین ِ آن ها نیست و آن جا امنیت ندارند، ناچار به ترک آن خواهند بود.
مسؤول واحد تبلیغات جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که موشک های مقاومت، حتی به قدس، تل آویو و حیفا نیز رسیده اند، به حمله مقاومت به پایگاه نظامی زکیم اشاره کرد و گفت: به این ترتیب، مقاومت برای جنگی تمام عیار و طولانی آماده است و این به آن معنی است که تا وقتی غزه امنیت نداشته باشد، قدس و حیفا و دیگر شهرهای اشغالی نیز، روی آرامش و امنیت نخواهند دید.


26

پربیننده ترین خبرها